Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-30 14:07:23 följande:
    haha, du är GALEN kvinna superfina inköp!!! tror tradea funkar bra nu! tycker allt det jag vill ha där blir dyrt
    säger kvinnan som har typ 50 bodysuits
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 14:11:59 följande:
    Men har du fått svar från alla att allt finns då? Tänk om du måste göra fler beställningar om sakerna inte finns Jag väntar fortfarande svar från Enzokids.
    nej jag har inte hört något från Batinki, Enzokids, minirodini eller gräddhyllan. Bara Lillamax, rumba och kidscorner som hört av sig
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 14:16:09 följande:
    Men Mini Rodini, beställde du från deras hemsida? De brukar vara uppdaterade.
    Ja från deris hemsida. Jo den är nog uppdaterad...hoppas de är snabba på att skcika nu bara
    Tynne skrev 2008-06-30 14:16:20 följande:
    shop.babyclothes.se/product_info.php...{2}20&osCsid=a00384de6125322709420d855714aaadHur är dessa byxor i storlek?
    Normala
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 15:18:01 följande:
    Butte: Så fina de är dina barn Zvartan: Fina fina byxor på Maia, snygg frilla
    SVINTO:
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-06-30 15:27:54 följande:
    hej tjejer!Småfolk grodsuit använd en gång. Vilket pris skulle ni sätta på köp nu på T? Zvartaliljan: Hur är Novastarjeansen i storlek om man jämför med de jeansen du har från molo. Linnea har 110 i Molo och jag beställde 110 i Nova. tror du det funkar?
    Jag har NS-jeansen i 86 och Molojeansen i 92. Sitter ungefär lika baggy så NS är nog aningens större i storleken, men också bättre muddar. Så 110 blir säkert bra till Linnea
  • Zvartaliljan

Fick mail från Batinki o typ ingenting fanns av min order så jag struntade i hela Men det är lugnt...jag väntar ju hem en massa annat fint

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 19:03:35 följande:
    Haha, ja jag fick ju först inte tag på suiten med blåa kantband så då köpte jag bodyn och byxorna med röda kantband. Sen fick jag ju tag på suiten och ja... Dom är ju sååå fina
    och vilken storlek är det på det setet med röda kantband? 
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 19:34:48 följande:
    Oxå 86
    HALLELUJAH!   

Har velat ha det setet länge så om du vill sälja det så är det bara att inboxa Missade precis en body på T o var så suuur över det

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 19:39:20 följande:
    åhhh bägge småfolk t-shirtarna fanns på batinki
    ja min småfolktröja var typ det enda av det jag verkligen ville ha som fanns av min beställning...men kände inte för att betala frakt för den då så jag skippade den också. Maia får klara sig utan katterna
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 19:42:38 följande:
    supersöta lilla svinto maia i bildis!! Den molobodyn är sååååfin!Underbar kik kid dress på milo 92?? helt sjukt ju!
    ja jag hittade den under skötbordet, den hade trillat bakom och jag hade totalt glömt bort att jag hade den ja hennes hår kan man nog klippa av om man behöver rengöra spisen

jag har ju den kikkiddressen i 92 till Maia också och den går inte på henne med blöjan på. Sitter preciiiis när hon inte har blöja. Superliten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10