Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-26 08:29:27 följande:
    Åhhh så skönt.Kan inte dina barn lära mina hur man gör när man sover
    Ja, jag är såå glad för att de sover när de ska, och lite till
  • loveliva
    Myris83 skrev 2008-06-26 09:24:05 följande:
    Jag måste verkligen ha katvigs velourbyxor i grönt, stl 86, nån som vet om dom finns nånstans? Please!!!!!!!!!!!!
    Kanske finns kvar på spojl?
    Jag beställde 92 därifrån, men kollade inga andra storlekar.
  • loveliva
    terezita skrev 2008-06-26 09:27:05 följande:
    gomorron tjejer!! lite komiskt... satt och kollade i bildgalleriet och skrollade fram två bilder på kläder som ligger på golvet...på den ena bilden ligger kläderna på ett rutigt golv och på den andra ligger dom på ett trä golv... det roliga var att jag trodde det var mina bilder eftersom att jag kännde igen "mitt" golv men jag visste ju att jag inte köpt just de kläderna och när jag skrollade upp såg jag att det var lovelivas bilder... men ni skulle sett vilken chockad min jag hade när jag såg bilderna, hahaha
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-26 09:29:03 följande:
    Härlig morgon !!Själv är jag lite bortskämd nu och får slite sovmorgon varje gång. Sambon har ju inte börjat jobba än, så jag tar Ava och han tar de andra två. Ava vaknar ju oftast 1 gång (ibland 2) på natten, men sover lite längre på morgonen. Sen kommer antingen Liam eller sambon och väcker mig efter 8 med att frukosten är färdig. JAg vet att jag har det bra ... Men sen är vi som alla andra hehe...Börjar bli lika galet med velourisar som det var med lurvisar i vintras (eller när det nu var) . Katvigs velourbyxor har jag aldrig riktigt gillat, då mina pojkar är lite runda om magen och då blir byxorna alldeles för långa. Så mudd nertill vore trevligt .
    Låter ungefär som här hemma då
    När sambon inte är iväg och jobbar är det han som går upp med gossarna och jag & Hilda ligger kvar en stund till, brukar säga att jag varit uppe och matat Hilda på natten Men det gör jag ju varje natt (utom inatt då) men hon somnar alltid om när hon ätit färdigt, så det är inte så värst ansträngande
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-26 09:35:14 följande:
    Men så lyckas ni igen . Ava kanske inte blir formad som killarna så hon kanske skulle behöva ett par rosa velourbyxor ... Kanske passar bättre på henne. Äh, nu får det vara slutshoppat. Blir alldeles utfattig. Har inte sålt på T på över ett halvår tror jag (eller mer), men snart får det nog vara dags .
    JA, nu har jag också verkligen shoppat färdigt för ett bra tag framöver! Jag tar semsester från shoppingen!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-06-26 09:42:37 följande:
    Lycka till
    Tack! Kan behövas lite lyckoönskningar
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-26 10:01:56 följande:
    Haha, samma här. Ava vaknade inatt vid 3.30, åt en stund och somnade om. Sen vaknade hon vid 6.30 och somnade om efter en ny blöja, så det är inte heller så värst jobbigt.... men det vet ju inte han ...
    Nä, precis

Nu ska vi leka med duplo här

Hej så länge!
  • loveliva
    Saraia skrev 2008-06-26 12:25:55 följande:
    fick rosavitrandiga velourjackor t tjejerna fr rumba idag - 320kr för bägge! SÅ fina!
    va??? måste jag ha missat! Jag  har inte sett några rosa/vita velourjackor där
    i webbshoppen?
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-06-26 12:52:49 följande:
    Jag har hittat lite att köpa nu. Vet nån om katvigs lite tunnare munktröjor finns på rean nånstans? Vill köpa varsin till tjejerna en rosa vit till ena tjejen och så vet jag vilken färg till andra tjejen. Vad tycker ni? Hittar inte heller nån velourtröja i strl 92 el 98 rosa-vit, nån som sett?
    Matador & Spojl har tror jag. Lite rea på den på SPojl men inte matador.
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-06-26 13:13:17 följande:
    loveliva, tack. hmm jag som sagt att jag aldrig mer ska handla från spojl efter förra gången.. Jag får nog göra det ändå. Frågan är om jag ska ta 92 el 98.
    Strulade dem när du beställde därifrån?
    Hoppas jag har tur isåfall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10