Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-27 13:43:56 följande:
    Hösten är oxå väldigt fina Synd att jag inte är överförtjust i dem bara, men färgerna är superfina.
    skvallra lite då vad för färger det kommer, pleeeese
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-27 13:58:51 följande:
    jag kan svallra mörkgrå med blå kantband resp cerice kantbandtukos med gula kantbandmörkgrön med ?? kantbandMörklila med röda kantbandsen kommer jag inte på fler
    Tack!

Då blir det nog några gråa (praktisk färg) och tukosa till pojkarna & flickan
    Men kommer det ingen rosa? Fast det gör inte inte så mycket i så fall, jag har ju rosa lurvoverallen
  • loveliva
    jompa skrev 2008-06-27 14:16:04 följande:
    Men om jag inte minns fel kommer det en rosa vantfleece med oranga kantband, oxå superfin.
    Åhhh, menar du det?! Jag älskar kombon rosa/orange!!!!
    Buttelina skrev 2008-06-27 14:13:49 följande:
    men den grå med cerisa kanter är UNDERBART FIN!!
    Ja, om jag känner mig själv rätt så åker nog den rosa overallen jag har nu ut på T i höst Det är bara stl 74 i den så den räcker nog ändå inte hela vintern.
  • loveliva

Å här kommer positiva jag...
    Dagen fortsätter att j*s med mig Fick nu mail från matador att typ all katvigvelour jag beställt är slut
    Å inget svar från Spojl Har skickat 3 mail nu.

Fick ännu ett mail från rumba att en småfolktröja jag beställt också var slut....

Jag tror jag ska ägna mig åt något annat idag och en tid framöver
    Snart ringer de väl från Kidz också å säger att de NS byxor jag vill ha är slut

• loveliva
    Angelinah skrev 2008-06-27 15:27:50 följande:
    Å va trist    *stackars dig* Håller tumsen att NS finns!!
    Ja, mest synd om barnen som nu inga kläder har
  • loveliva
    Jessys skrev 2008-06-27 19:13:12 följande:
    Det var en snok så tur det för dom är ju inte giftiga... min duktiga lillebror kom hem och slog faktiskt ihjäl den med en spade..men fyy attan. mor min sa att hon inte kommer gå på en toan på ett braaa taag framöver. usch jag ryser ännu.. fy attans asså..
    Hemlis Gahhhhhhh!!! Fyyy! Jag hade nog svimmat tror jag faktiskt, HATAR ormar, klarar inte ens se dem på bild!
    Min kompis bodde i Barcelona för ett par år sedan, och bodde då på tredje våningen, och en dag var det en orm i fönstret Förvånad Hur nu den kommit upp ända dit?!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-06-27 20:57:35 följande:
    Nu har jag en svår fråga..Vi har begravning den 8:e för mamma.. Vet inte alls vad barnen och jag ska ha på oss.. Mamma va inte en stel person av kostym typ så hon skulle absolut inte velat ha helsvart eller sånt..Hennes garderob bestod av plottriga mönster i massa olika färger *älskade tokiga mamma*Nån som har nåt tips? Sonen kommer vägra blommor och mönster så han får ta en skjorta och byxor bara.. men vi tjejer... VAD ska vi ha på oss???
    Ni kan ju kanske ha på er något som du vet din mamma gillar och som du tror hon skulle vilja att ni har på er. Tex fina sommarklänningar
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-06-27 21:29:40 följande:
    Hon gillade svart i botten och sen småmönstrat, såg att JC hade klänningar både i barn och vuxen.. Vuxen var rosor mot svart botten, rätt snygg faktiskt och jag vet precis att mamma hade sagt "den du Anna.. den skulle du va snygg i"  känner bara osäkerhet om det blir FÖR mönstrat...
    Ussh, bli alldeles tårögd Gråter Att ni ska behöva tänka på sånt här. Och som du säger, hade ju varit roligare att klä upp sig i en annan situation, STOR KRAM!
    Men den klänningen du beskriver på JC låter ju jätte snygg
    Vad har Ida för klänningar?
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-06-27 21:45:10 följande:
    Ida kommer inte följa med.. Hon är så liten och sen väldigt känslig för ledsna människor.. Hon komer inte få grepp och bara bli orolig så hon blir hemma med pappa..Så det är jag, Emelie och Bella som behöver klädsel..
    Det kan jag förstå, att lilla Ida inte ska med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10