Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-28 18:26:33 följande:
    Godkväll! Idag har vi varit på utflykt igen och haft det härligt i solen  La in OT bilder i bildtråden men de var ju beställda av Infinite joy så jag hoppas at det är ok. Är sugen på att shoppa lite Moonkids på Rackamaja, får se om det blir en beställning innan kvällen är slut Zvartaliljan, jag förstår att du har mkt grönt i Maias garderob, hon är superfin i grönt!Tjollabolla, vilken härlig kombo med Småfolk och Lindex!Loveliva, fin syskonbild! Så det blev orange mjukisar iaf Infinite joy, härliga bilder på dina fina barn!Belladonna, så söt Tara var i den rosa kombon!
    Härligt med utflykt
    Vi har inte haft någon sol idag Men hittade lite velourisar på Lindex
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-06-28 19:30:48 följande:
    Oj, Noah kan knappt ha child uppvikt.
    Ja, tänk så olika de kan vara de små underbara liven
  • loveliva
    jompa skrev 2008-06-28 19:59:58 följande:
    Jag vill inte ha med luva men de kanske inte spelar nån roll.Fina Bia i BT. Gillar oxå den där gråa färgen, det är en sån grå jag skulle vilja ha på Lindex velourbyxor.Såg förresten dem idag och jag vet inte om jag riktigt föll för de oranga.
    Haha så sa jag också första gången jag såg dem Men efter att ha sett alla fina barn i bt med dem på så är jag nu ägare till 3 par

Buttelina & Isold- Så fina killar i bt!!!
  • loveliva
    isold2003 skrev 2008-06-28 20:01:32 följande:
    Nu kom maken hem från sin cykeltur, nu ska jag ut och springa *hurtiga familjen* Snart tilbaka
    Haha, min sambo har inte kommit tillbaka från sin cykeltur än, han cyklade till krogen, så det lär väl dröja innan han cyklar hem
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-28 20:53:00 följande:
    ca 0-4 månader ungefär? de med bebisar här vet nog mer exakt
    Ja, S är 0-4 mån. Hilda är snart 5 mån men kan ha sin S än, beror lite på hur stort huvud bebis har

Är det någon som handlat på Lilla max rea på webben?
    Jag gjorde det inatt, men har fortfarande inte fått betalningsinfo eller info om kläderna finns i lager.
    Samma med spojl Har ändå skickat 4 mail Förvånad nu. *tjatig kund*
  • loveliva
    xenaa skrev 2008-06-28 20:55:38 följande:
    OK tack tjejer för svar då beställer jag en S då tack
    syskon på G?
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-06-28 21:00:40 följande:
    Tecknena kan jag men jag vill ha gubbarna. har du hämtat hem dem från någon sida??? Sorry om jag låter trög men jag och data, du vet.
    Det blir gubbar när du postar inlägget
  • loveliva
    xenaa skrev 2008-06-28 21:02:15 följande:
    Haha kanske
    GRATTIS
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-28 21:09:30 följande:
    God kväll på er!Massa fina barn i BT . Har lagt in några jag med. Liam förvandlades till ett lejon på stan idag . Han var sååå nöjd! All färg nedanför munnen försvann dock rätt snabbt ...Så vad shoppas ikväll då? Jag skulle egentligen åkt med sambon till Göteborg nästa helg, men skippar nog det. Blir nog rätt jobbigt med alla barnen, så jag stannar nog hellre hemma. Sparar både bensin (han kommer åka med mina föräldrar ist då) och så blir det ingen shopping där för mig, så tänk vad vi sparar pengar... Måste ju få shoppa lite då i kompensation . Sedan börjar han jobba på onsdag och är då borta onsd-torsd, kommer hem sent på torsd, åker till G-borg fred morgon, kommer hem sönd, åker iväg och jobbar igen månd-tisd . Så jag kommer vara helt ensam med barnen i en vecka phu!!! Jag som är van att ha honom hemma nu . Känns lite halvjobbigt!
    Jätte söta killar och lilla Ava i bt!!!
    Du kommer klara att vara ensam galant. Fast jag vet hur du känner dig, kände likadant när Hilda var nyfödd och sambon skulle börja jobba. Men man klarar det bara på nåt sätt, hittar nya egna rutiner. Jag har varit ensam hela denna veckan med magsjukor & alla barnen, men man löser det, jag LOVAR!

Lourdes
    Fiiin gosse i fint linne! Den där "spelmaskinen" känner jag igen, Love har en likadan Kul grej Fundersam
  • loveliva
    xenaa skrev 2008-06-28 21:15:17 följande:
    Tack
    Myyys med bebis! När är det beräknat?
    Haha nu känner jag igen dig! Vi bor ju i samma stad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10