Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-06 22:53:33 följande:
    CamillaJ, jag gillade inte heller dom där katvig tröjorna först när dom kom men nu tycker jag att dom är jättefina!! Blev jättebra till Nova star. Jag älskar nya kläder jag med men det går inte att byta om så ofta på Flippis nu för hon är trött på mig och alla kläder. Men imorgon ska jag försöka få på henne rosavita katvig setet jag inte testat på än. Varje gång hon ska ha på kläder ber hon om Hello Kitty.. Inte så kul... Jag trodde vi passerat den perioden..
    Hehehe Okey då!

Åh hade fått vinna mejl och jag blev helt snopen ...VAD HA JAG LAGT PÅ? Hehe... usch villken tanke men det va en gamal katvig Tshirt... vit med bruna arma och sen den dära fågeln på.. nån som vet hur dom är i storlek... usch jobbigt de blev hehe man kan ju inte lita på gamla storlekar
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-06 22:47:53 följande:
    Finns bilder på mina armar i mitt galleri. Har ingen bild på ryggen. Får nog ordna det nån dag.Är tatuerad från svanken till nacken längs med ryggraden.
    Då ska jag ge mej in och snoka
    Åh intressant jag tycker allt du ska ta dej ett foto på ryggen
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-06 23:09:12 följande:
    Ska försöka ordna det imorgon.
    Ja det ser jag framemot ..Skojsigt.
  • CamillaJ
    Lokatt skrev 2008-07-06 23:42:01 följande:
    Duntoffla: ok, trist Ska inte använda dom mer ute iaf. bara badhus, om dom nu tål kloret! :-PTänkte skriva det här inne så att om nån hade dom men inte hunnit använda ute blivit varnade.
    Tror inte att de kommer att tåla kloret om det inte tålde de..."vanliga" liksom. De flesta badkläder tål ju inte klor.
  • CamillaJ

Åh vi kom nyss hem och jag vräker i mej break och cola Haha!!
    Ja usch va gott det var.
    Vi har varit ute i skogen idag..
    haft lite mysigt! Isak`s ESL kom idag tshirten bullrider jätte fin!

Jag vill att Katvig ska komma med andra färger snart

• CamillaJ

God kväll tjejer..
    sitter här och fundera på allt jag vill ha och om jag ens borde handla mera Skrikandes..
    Vill ha Molo byxor till dagis till Albin.. är så bra ju!
    Hmm...
    Tåls att tänka på.

Preggi- Underbara söta flickor som vanligt!!

Jen80- Åh söta Ava, hon är så söt sen börja hon bli bebis nu med ...lite hull och så

Ja och alla andra sötnosar i Bildis, usch jag är kass på att lägga in bilder på barnen!

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-07 22:28:05 följande:
    Gokväll! Tack! Jag saknar ju bilder på dina fina små killar... Jag vill shoppa mer jag med nu. Har inget på ingång. Har tänkt att låta bli men det finns ju pengar att ta av så varför inte? Vilka molobyxor vill du ha?
    Näe tänkte dom med röda och blå stjärnor till Albin han är så fin i rött med .. hmm.. men äsch får vänta var på Kosta outlet igår med.. så pengar gör man av med i massor varje dag nuförtiden hehe.
    Men man är ju sugen hela tiden...
    Ja ok imorgon lova jag att slänga in lite bilder
  • CamillaJ

God kväll tjejer...
    Nu är det så att jag är shopping sugen (Som vanligt) men idag SKA jag köpa ngt eller några..hehe.. men iaf VILLKA HA FRAKTFRITT?
    Vore snällt om nån ville svara
    Så man kan kika där först och främst!

Fiiiiiiiina bilder i tråden som vanligt ska lägga in lite jag me tror jag ..

• CamillaJ

Åh tackar för svaren
    Slängde in två bilder...
    är inte så populär när jag dyker fram med kameran här hemma

• CamillaJ

Vill ha ngt att ha till Molos stjärnbyxor... de röda,blå och vita så SÄG TILL om ni vet nån bra kombo

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10