Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

terezita skrev 2008-07-08 22:22:25 följande:
    röd t-shirt?
    Ja jo hehe men vill handla nåt kul att ha till Men antar att jag få hoppa över det haah Få hitta ngt annat roligt!
  • CamillaJ

Zvartaliljan- Ja jag har funderat på den! Men ja jag vet inte känns inte helt 100 på Albin.. blir nog snyggt med nåt enfärgat vill inte ha för mycket! Men nu är dom byxorna beställda ...KUL Äntligen fått shoppa ngt nu ska jag ge mej ut på jakt igen Blev ju tom billigt!

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-08 22:47:06 följande:
    Camilla, vad kul att du la in bilder på dina fina killar i BT. Så söta! Har Albin blivit ljusare?Butte, dina barn är ju bara så söta så man smälter! Jag måste ta och beställa nåt nu.. Velar ju såå.. Vet nån om dom gröna kantbanden på kattbodyn matchar sommarens gröna byxor med vita prickar och rosa muddar?
    Ja han är något ljusare haha ..eller ja mycket Han va svart i huvudet innan sen mörkbrun och nu blond hehe
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-08 22:52:55 följande:
    Så söt, jag ska visa för Matilda imorgon så hon får se hur snygg han är...
    Hahaha ja gör det !!!

Åh ska du shoppa ngt? Jag letar och letar men hitta inget
    Igentligen jag är sugen på nyheter och eller massa rea
  • CamillaJ

Åh nu gled jag in på Villervalla med... Skrikandes
    Aj aj.. bestlutsångest!!!!
    Ska nog logg av och ta en funderare inatt hahaha...

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-08 23:05:00 följande:
    haha, du din lilla velpotta
    Preggi skrev 2008-07-08 23:08:48 följande:
    Du är ju veligare än jag... Vad velar du mellan?
    Hahahaha... jag tror jag vill ha det röd/orange t shirten och strumpsen till Albin (villervalla) men vill ha massor.. vill typ ha allt jag ser idag ahha! Men ja usch är en riktig velpotta!!!!!!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-08 23:08:48 följande:
    Du är ju veligare än jag... Vad velar du mellan?
    Fått iväg nån beställning ännu?
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 23:59:00 följande:
    Det har varit på gång ett bra tag nu, flera månader, så jag vet inte riktigt sen när...men om man ska räkna sen en viss sak hände () så sen i fredags bara....vi ska iaf fortsätta vara särbos ett tag så får vi se vad som händer...gick ju inget vidare förra gången vi försökte flytta ihop direkt...så nu är det små steg som gällerMaia använder inte heller body så mycket längre men jag har så svårt för att hitta tröjor som sitter snyggt på henne
    GRATTIS ... wow ... så skojsigt!!!
    Men gud va kul och för Maia ... åh underbart med resa på det med
    Jätte grattis!!

Preggi- Neh hitta inget
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 00:09:05 följande:
    Haha Maia är bara förbannad på sin pappa hela tiden och skriker "NEEJ inte pussa mamma" Svartsjuk liten dam, van vid o ha mamma helt för sig själv Du såg ju oss på valborg...det var väl ungefär då som vi började träffas mer och mer vi två. Innan brukade han ju ha Maia själv o vi träffades typ aldrig. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna lita på honom igen men han har förändrats så mycket och jag känner verkligen att jag kan lita på honom denna gången.
    Åh! Va mysigt. Ja kan tänka mej hon som är van att ha mamma helt för sej själv

Preggi- Fasen avis ju! Vet inte alls få nog lägga ner letandet på ingenting haah!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-09 00:20:10 följande:
    Nu säger jag gonatt! Shoppa väl!
    God natt !! Sov gott..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10