Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fina bilder i bildtråden som vanligt Glad
    svisch så söt hon var som pippi  och häftiga bilder  gillar den då hon sitter på jätte toan och bokhyllan Glad

lollypop skrev 2008-07-23 22:35:51 följande:
    Go kväll i tråden Ska läsa tillbaks lite... Lourdes: Din lille sötnos ser alltid så nöjd och glad ut Fina bilder!!!Incommunicado: Fina killen som matchar pappa Tjolla: Vilken going han är, Milo  Härliga semesterbilder också!!!Gosmamman: Vilket pimpat åk lillronya: Sååå fina alla dina barn!!! Snart är det väl ändå din tur och ta en god öl Belladonna, nikki2006, vermilion, Svisch, mortillsju, Filip07, Jen80:Sötisar i fina kläder!!!loveliva: Vilka ögon... Man smälter!!! Angelinah: Hoppas det snart blir bra med lilla bubblan  Nice hopping!!! Inte alls avis
    tack så mycket Glad
  • Rååsa Smurfen
    Tjejtriss skrev 2008-07-23 22:17:00 följande:
    Hrm.. jag törs nästan inte skriva det, men jag är inte heller så förtjust i Villervalla längre. Ett märke jag tröttnade fort på  Inte för att det är nåt direkt fel på det, men njäe, så kul är det inte..
    jag gillar inte heller villervalla har faktiskt inte enda plagg från dem . Trodde nästan att jag var ensam här att inte gillar demGlad
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-07-23 22:53:50 följande:
    Söta Tara i bt! Älskar den frottédressen  Hilda har den röda Godnatt!!! *försöker komma in i bättre sovrutiner*
    Tack så mycket  ja visst är den fin frotte dressen ,din hilda är så himla go helt underbara ögon och fin molo suit okså såklart Glad
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-07-24 17:24:22 följande:
    Tror minsann vi ska vara lite nostalgiska ikväll och åka och lyssna på Noice.Knappt jag minns de och jag är ju inte precis yngst här, så det är väl få som ens vet vem de är.
    jag minns dem väl ,synd att hasse carlsson inte lever längre .
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-07-25 22:18:48 följande:
    kolla denna:madsogmille.dk/viewimg-popup.asp...
    Den var fin ,har beställt katt tröjan + leggings och älg tröja + leggings i dag.
    Köpte de rosa velour byxorna och älgbodyn i butik  idag  tänkte att body är bra till hösten så att man slipper glipan mellan kläderna
  • Rååsa Smurfen

idag kom mina katt legging  och Tara älskade dem  ville sätta på dem direkt  Glad
    och märker att min tjej blivet lite bortskämd , med matchande tröja  ,har frågat efter tröjan nu ända sen  hon fick på sig byxorna Skrattande
    Den kommer från  en annan shop kanske i morgon .
    Måste säga att gud vad fint prinet var *älskar*

• Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-07-30 21:22:54 följande:
    God kvällVad shoppas här då?Vi är tillbaka efter en dagsutflykt till Nyköping. Passade såklart på att besöka Rackamaja. Hon hade som bekant rea men självklart blev det enda jag shoppade till ord pris. det var sambon som valde och det blev en tröja med tärningar, dominobrickor samt randiga armar i brunt och grått. Jag som inte ens gillar de randiga ärmarna. Men den var mkt finare live. Sen kom mamma upp med lite OT shopping. En kepa och soldräkt från Aussies finest. Jättefin!Nikki- fina kläder från Molo och VV! Loveliva- fin reashopping!Ängeln- vilka fynd! Billigt som sjutton!zvartaliljan- Vad söt hon är Maia! Hon kan verkligen se tuff och söt ut i olika kläder. Jättefin i katterna!Preggi- vilka söta töser! Och det ser naaaaaajs ut där du spenderar dagarna! *avis*Mortillsju- fina Molosar! Vill gärna se bild på Saga i dem sen.  Belladona- Fin tjej i Sveastar och Molo! Gott med hallon
    tack så mycket Glad såg en massa fina barn i bildtråden  svårt att skriva så mycket bara när tjejen är vaken o dra både i mig o datorn Glad När Tara kika  i bildtråden så ser hon ofta "hennes " kläder på andra barn så pekar hon på dem o säger Taras Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10