Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Sorry alla stavfel och missade bokstäver, kör fingervals.

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-15 09:31:10 följande:
    faktiskt tänkte jag på lilly när jag såg den suiten! fick du jackan?
    Jaså. *skriver upp på listan*.

Ja, tack fick den igår, nu är den tvättad och redo. Perfekt i vagnen nu!
  • NovJenny

Jag har samlat ihop alla bebiskläder här hemma och säger åt vänner som ska ha barn att komma och hämta det de vill ha.

• NovJenny

Vilken bra sida, perfekta kläder att kombinera och matcha med.
    Ska absolut beställa därifrån snart.
    hum, undrar hur mycket jag ska beställa från nu? aja, får se hur mycket pengar vi får denna månad först.

• NovJenny

Hahaha, det ser ganska roligt ut när Liam i bildtråden sitter på sin docka. Han har ju nästa 4 ben. jag som var nyvaken kunde inte se vilka jeans som var hans först.

• NovJenny

Är det bara jag som tycker NS-jeansen är liiiite opraktiska med tanke på att barnet inte ens kommer upp på en stol?
    Tycker de mörka stela jeansen var omöjliga men armybyxorna är iaf lite bättre.
    Men för en klätterapa som Noah får man höra många ilskna vrål för att han inte kommer upp.
    Det är väl det enda minuset. Positiva jag...

• NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 09:37:33 följande:
    Va? Är dom så stela?? Då vill inte jag ha....
    Japp, de mörka är liksom i hårt jeans, visst ger de med sig lite men jag tycker även de ljusa jeansen är "för stela" egentligen för min smak. Armybyxorna och de andra som inte är i jeans är dock mycket sköna.
    Konstigt att bara Noah som inte kommer upp på stolar, har ju haft 3 par liksom, inga är perfekta utan han få kämpa med de alla...
    Det är ju en del häng på dem så när de sitter så lågt så är det svårt att lyfta på benen för mycket.
    Någon som förstår?
  • NovJenny
    jompa skrev 2008-08-16 09:43:04 följande:
    Tycker inte heller de ljusa är stela.
    Alla har väl olika smak.
    Det är just inte att de är stela egentligen heller, utan med för mycket häng blir det svårt att ha upp benet för högt. det säger väl sig självt.
    Men de är fortfarande inte i mjuk jeans.
    Tycker inte jag.
    Trodde de skulle vara mycket skönare innan jag kände på de. Trodde de skulle vara tp, lena. Hahaha
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 09:48:50 följande:
    Ja jag fattar vad du menar. Fast jag tvivlar på att ngt skulle kunna hindra Milo
    tro mig, är han som Noah kommer han bli skitförbannad för på vissa höjder går det verkligen inte att få upp benet för högt.
    Fast han har haft 92 på jeansen, kan vara därför.
    Har köpt 98 till honom nu...
  • NovJenny

Men jag älskar ns annars så jag skulle ju varmt rek. dem.
    att ungarna inte kan klättra kan ju vara något ganska bra också.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10