Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-16 09:54:14 följande:
    Jag brydde mig inte om katvig tröjan. Men NS blev det! Tjoho! Tog 92, vågade inte chansa på 86...
    Det gjorde du rätt i, 92 blir nog bra.
    De är ganska långa i benen men det gör ju inget med mudd.

blev det de mörka nya jeansen eller?
  • NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:54:59 följande:
    Precis min tanke just nu Liam är helt hopplös med sitt klättrande, nu har han dessutom börjat klättra upp på köksbänkarna.
    Ja, Noah är helt sanslös han med. Köksbänken och står och rotar i de höga skåpen.
    Tar man bort honom skriker han sitt ambulansskrik och det slutar inte de närmaste 5 minutrarna, minst.
    kanske trotts på g? Jippie.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 09:59:21 följande:
    Ja dom raw light tror jag dom hette va? Nog dom enda NS jeans som jag tyckt varit riktigt snygga!
    Åh, kommer bli jättefint.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 10:05:21 följande:
    Ahh har ja beställt fel nu
    Det går väl kanske att ändra? Annars tycker jag det är finare med lite ljusare jeans också.
  • NovJenny

Eller finare var fel uttryck, fint menar jag...

• NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 10:11:38 följande:
    Hmmm fast det stod att dom var mörkare än på bilden. Smal modell passar nog inte Milo kanske, med hans kula? Beror ju på om dom menar smal i benen eller i midjan. Nåja, jag låter det vara och testar!
    Jaså, är de lika mörka som de andra?
    Testa du, tycker de är rätt smala i modellen så lite större kanske inte skadar. Beror ju på hur mycket större. som du säger, midjan hade inte varit het fel att utöka lite. Speciellt nte om barnet är lite runt där.
  • NovJenny
    isold2003 skrev 2008-08-16 11:12:13 följande:
    God morgon! Börjar med att läsa igenom tråden, inte färdig än men måste svara på ett inlägg här känner jag Hänget i byxorna beror nog väldigt mkt på hur mkt mage barnet har tror jag. På mina pojkar blir det i stort sett inget häng på NS byxorna, resåren sitter ju högt upp på magen, typ navelhöjd. På barn med rundare mage hamnar nog resåren under magen och det blir mkt mer häng. Bara en fundering.
    Ja, så är det nog för mudden sitter långt ner p.g.a Noahs mage! Dock börjar magen försvinna lite nu så jag hoppas det blir bättre snart!
  • NovJenny

Noah har också breda fötter. och dessutom är han plattfot. helt platt!
    Fast det kanske alla barn är? iaf har han välldigt breda fötter.

Hade kavat till honom i vintras och nu har han breda adidas med kardborre.

• NovJenny

Förresten, någon som har Molos stövlar här?
    Köpte mina i våras men har inte använt de mycket alls. Ändå har "fodret" inne i skon börjat släppa vid kanten...
    Har Era blivit så?
    Förstår ni hur jag menar? Kan ta kort annars..

• NovJenny
    Lina med Liten skrev 2008-08-16 12:31:18 följande:
    inte hunnit användas så mycket än...men har inte släppt. Vad tråkigt att dina sackar ihop
    Nej, jag har haft de på Noah kanske 2 dagar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10