Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2008-07-02 08:26:39 följande:
    trist bara med avgifter istället för frakt, de tar 69 kr.
    fraktfritt över 500 tror jag det var. jag fick iaf fraktfritt
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-07-02 09:31:44 följande:
    Jag tycker den är jättesöt! Emma älskar den, "fanter" på den ju! Hej alla förresten! Satt o läste ikapp lite, men orkade inte så långt Jobbar massa nätter igen så är inte här så mkt.Fick massa fint i lådan i dagarna som gått:småfolk klänning i lila med hjärtan, lindex bruna shorts, småfolk orange tröja med hjärtan, meandi rosa sköldis solhatt o många blommor solhatt o en hel massa ralph lauren kläder från min kompis i USA till Emma Småfolk tröja orange med traktorer, lindex svarta brallor till Lucas (väntar hem brandstrom cuff jeans till honom samt ev två nova star brallor)Nu ska jag hoppa i säng, gonatt! Ha en bra dag i sommarvärmen o hoppas den varar så att jag får njuta lite i helgen av solen!

Ja Maia älskar också Småfolks elefanter, men Emma kan i alla fall uttala ordet bättre, Maia säger "tanter"
    Vill se bild på Emma i Småfolksklänningen ju

• Zvartaliljan
    terezita skrev 2008-07-02 11:51:25 följande:
    zvartaliljan... din maia e så alldeles jätte söt!!alla andra barnen var självklart oxå helt bedårande!
    Tack  När jag ser dina söta killar så tänker jag alltid att de ser ut som blivande hjärtekrossare Är så avis på deras hudfärg...Maia har ju inte alls fått så fin färg fast hennes pappa är ganska mörk. Men det är nog det franska och svenska blodet som hon fått mest verkar det som (hon är 25% urugansk, 12,5% Argentinsk, 12,5% Fransk och 50% Svensk så en sjösala blandning har hon fått från pappa )
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-07-02 12:55:12 följande:
    Är katvigs T-shirts fr våren stora el små? suitsen va ju större än höstens. tror ni 80 blir bra?
    ängeln83 skrev 2008-07-02 12:57:18 följande:
    Småååååå.Jag har 92 till Liam, hade nog kunnat köpa 98 till o me.Dom är grymt korta.
    Nu har ju inte Thea Liams mage Jag har 86 till Maia och de sitter perfekt med en del växtmån. Inte alls korta på henne. men det beror ju då på att hon är en smalis...men ja, det är ju Thea med så du kan nog ta 80.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-07-02 13:02:31 följande:
    Eller Liams långa överkropp, för mage har han då ingen
    Nej det var ju Milo jag tänkte på förstås Tjolla skrev ju också att de var små. Var meningen att jag skulle citera henne men i hasten blev det dig
    Var meningen att vi skulle ut igen men Maia bara skrek nej o kröp upp i soffan o är nu på väg att somna...så vi får väl gå ut igen efter hon somnat då. Jag ska försöka passa på o packa lite...men känner jag mig själv rätt så sitter jag väl här istället
  • Zvartaliljan
    svischan skrev 2008-07-02 15:52:54 följande:
    Jadå, hon är under ständig koll=) Det enda hon åt både igår och idag är isglass, så hon får iaf i sig lite vätska och kalorier.Typiskt bara att hon blir sjuk när det är fint väder, hon blir väl frisk lagom tills det börjar regna igen *suck*

Men det kanske är just vädret som gör henne sjuk? Hon kanske inte tål värmen riktigt?
    Stackarn, krya på kram skickas från Maia!

Vi har precis kommit in efter en sväng i skogen. Tog en massa underbara bilder Ska lägga in några i bt snart...

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-07-02 15:56:12 följande:
    Ja, då får hon ju i sig lite i alla fall. Hoppas att det är snabbt övergående.Fick reda på en hemsk sak.. En gammal kamrat sen lekis och skolan (ingen jag umgås med längre) Hennes barn druknade i söndags 2 år gammal. *ryser* Fy fasen vad hemskt! Jag skulle dö själv.
    O usch...jag får kalla kårar bara jag läser det Gråter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10