Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fébilderna tänkte jag hon skulle få ha i sitt férum som hon ska få i nya lägenheten

Nu ska man bara lyckas välja bilder

Beröm till Gräddhyllan Hon hade missat att skicka med min appamanklänning men skickar den nu omedelbart och så fick jag 10% på hela mitt nästa köp...var ju lite mer jag ville ha där på rean ju och 10% extra låter ju rätt lockande
haha, nu har jag också kollat igenom de gamla trådarna och hittade några enstaka inlägg från mig i tråd 2 Så jag var ju med nästan från start, trodde jag faktiskt inte
Men hittade förstås bara totalt ca.10 inlägg på hela tre månader så man var ju inte direkt lika aktiv som nu
Godmorgon! Förstår inte vad som hänt med Maia...hon som har sovit så duktigt de senaste månaderna har nu börjat med ovanan att somna kl.22-23 o sen vakna 5-6. Ännu en sån natt inatt och jag känner mig helt slut. Längtar till hennes pappa kommer imorgon så man får lite avlastning...fast då ska vi ju börja packa och lasta inför flytten så det blir nog ingen lugn och ro direkt *suck*
Idag hoppas jag på paket från enzokids och littlekidscorner Igår kom paketet från minirodini och jag försökte lägga in kort men min dator har blivit knäpp och påstår att minneskortet plötsligt inte går att läsa