Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-02 16:24:01 följande:
    Liljan: Så fina bilder på Maia, gillade speciellt Plastisock klänningen, superfin.
    Ja den gjorde sig väldigt fin i svartvitt tycker jag Tänkte välja ut 3 bilder med den o ha svartvita i en sån där 3-bildersram som jag har från Ikea.
    Fébilderna tänkte jag hon skulle få ha i sitt férum som hon ska få i nya lägenheten
    Nu ska man bara lyckas välja bilder Fundersam (har måååånga fler än de jag lagt upp i galleriet)
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-07-02 16:33:22 följande:
    Zvarta- vilken söt älvlik fé i skogen! Fina bilder!
    ängeln83 skrev 2008-07-02 16:33:31 följande:
    Zvartaliljan.Underbara bilder i BT, var även inne i ditt galleri och kikade. Plastisock klänningen gjorde sej verkligen jätte fin i svart/vitt.
    Tack  Är bara lite sur för att den absolut bästa bilden blev alldeles suddig
    Ångrar att jag inte köpte plastisockklänningen i grönt också, älskar modellen. Så underbar! Ska kanske satsa på en i 98/104 också i grönt då...blir nog hellång men ändå fin då man ju knyter bandet bak så den sitter åt vid midjan...hmm..ska jag ska jag inte  Måste kolla om den finns kvar...Maia ska ju med på bröllop i Augusti
  • Zvartaliljan

Beröm till Gräddhyllan Hon hade missat att skicka med min appamanklänning men skickar den nu omedelbart och så fick jag 10% på hela mitt nästa köp...var ju lite mer jag ville ha där på rean ju och 10% extra låter ju rätt lockande

• Zvartaliljan

haha, nu har jag också kollat igenom de gamla trådarna och hittade några enstaka inlägg från mig i tråd 2 Så jag var ju med nästan från start, trodde jag faktiskt inte Men hittade förstås bara totalt ca.10 inlägg på hela tre månader så man var ju inte direkt lika aktiv som nu

• Zvartaliljan

Godmorgon! Förstår inte vad som hänt med Maia...hon som har sovit så duktigt de senaste månaderna har nu börjat med ovanan att somna kl.22-23 o sen vakna 5-6. Ännu en sån natt inatt och jag känner mig helt slut. Längtar till hennes pappa kommer imorgon så man får lite avlastning...fast då ska vi ju börja packa och lasta inför flytten så det blir nog ingen lugn och ro direkt *suck*

Idag hoppas jag på paket från enzokids och littlekidscorner Igår kom paketet från minirodini och jag försökte lägga in kort men min dator har blivit knäpp och påstår att minneskortet plötsligt inte går att läsa Skrikandes

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-07-03 07:13:31 följande:
    Det är inte nån fas då bara hon går igenom, min stora kille kan ju ibland strula så där i omgångar, men sover oftast bra.Vad tyckte du nu om Mini Rodini? Verkar de passa Maia?
    Jeansen i 80/86 fick jag vika upp en hel del och dra åt i midjan ordentligt så där är jag verkligen glad att jag inte tog 92/98!! Gitarrbyxorna var också ganska stora i 80/86 och blev snyggt baggy.
    Robottröjan jag beställt var ju slut i 80/86 så jag fick en kortärmad i 98 och den är lite lång men eftersom det är ribb så är den ju ändå ganska smal och ser inte ut som ett tält iaf så hon kan ha den.
    Det blev supersnyggt på henne
    Så dagens outfit är kortärmad minirodini-tröja och ballongkjol från Esl (för varmt för byxor ju)
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-03 07:30:41 följande:
    Med en massa erfarenhet av att flytta( flyttat 5 ggr de senaste 7 åren). Så stressa inte sätt på någen mysig musik och koppla av medan du packar. Organisera dig lite så ska du se att det går snabbare än du trorSen själva lasta på och av flyttbilen är tyvärr alltid lika tråkigtTänk på din nya fina lägenhet och hur du ska möblera rummen så blir det kanske lite roligare Synd att du inte fick sova, men det är nog bara en fas. Installera rullgardin i sov rummet om du inte redan har det. Det hjälpte med våra barn. Nu på sommaren är det ju jämt ljust.Du får dricka en red bull
    Hon har både persienner och rullgardin i rummet så ljuset är nog inte problemet.
    Det är väl bara en fas...hoppas jag
    Red bull är jag inte särskilt förtjust i, men flera koppar kaffe har redan slunkit ner (INTE bra för min mage jag vet men det är så förbaskat svårt att sluta med det!)
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-07-03 07:36:47 följande:
    Vad kul att de blev bra, det är ett bra märke för smalisar, passar mina barn oxå.Ska lägga in bild på dottern i sina MR kläder
    Jätteläckert set det där! Frotté va? Ser så mysigt ut
    Jag ska in en sväng till lindex idag och kika på det bruna veloursetet...får se om det blir ett sånt till Maia kanske
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-03 07:41:38 följande:
    Jag tycker inte om kaffe så red bull är det som har gjort att jag har överlevt småbarns åren med för lite sömnLycka till med packning och allt. Då kanske vi inte hörs på ett litet tag nu
    Nej nu blir jag borta hela helgen, men tills dess tittar jag in hela tiden kan inte hålla mig ifrån fast jag har så mycket annat att göra
  • Zvartaliljan
    vermilion skrev 2008-07-03 08:27:09 följande:
    Jag är en sån som mest läser, men det göra jag flera gånger om dagen. Har nog nästan varit här längst ändå, sen tråden startades. Men är hopplöst osocial!
    ja jag såg dig en hel del när jag läste igenom de gamla trådarna Jag dök ju upp först i del II. Men någon som är mer osocial än du så är det grundaren (f.d Eilema) för hon nästan bara smygläser den jäkeln
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10