Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    Åhhh vad roligt! Förstår att du är pirrig också! Grattis får man väl säga va
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:37:17 följande:
    Ja när vi ändå är lite ot här så fortsätter jag. Behöver tips. Svea är ju nu hela 9 månader och har skrikattacker varenda eviga kväll. De startar efter en till två timmar efter läggning. Och sedan håller de i i ca 1 timme. Hon skriker konstant, kastar sig bakåt, är helt galen/bort. Någon som vet varför? Sonen gjorde aldrig så här.
    får hon välling innan läggning?? En kompis dotter vaknade alltid m magknip ca 1 timme efter läggning...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:43:30 följande:
    Tack alla - ja jag är sketans pirrig wiiiieee va kul det ska bli När sambon smält och glatts (heter d så??) en stund så tittar han på mig under lugg och säger m skämtsam ton : ska du köpa Katvig, Molo osv till den oxå?? jag har inte råd alltså Hahaha - Nu förstår jag ju varför hennes sambo va så knepig under barnmässan. Jag va ju bergis på att hon inte ville ha än p ett tag - men dom försökte ju bli gravida då!! Eller redan va kanske när jag tänker efter   *pucko storasyster*
    Ibland är inte hjärnan med! Nu måste du ju dansk-frälsa henne
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jompa: blev det returmatch på polarn sen eller?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Duntoffla: vilken fin ny presbild du har! Riktig sommarbild!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-12 21:52:12 följande:
    Nä hann inte det idag, funderar på imorgon, beror på när mannen kommer hem. Allt är väl redan slut.
    säg inte det... man kan ha tur ibland Vad handlade du tidigare idag? (om du skrev det innan så ber jag om ursäkt)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-12 21:55:31 följande:
    Det blev strumpor och en t-shirt och en klänning/tunika. Vill nog ha lite lånkisar till båda ungarna till vintern.
    just det så va det ju! Är det nga speciella som du inte hittar så hojta till Kanske finns de här...
    Duntoffla skrev 2008-06-12 21:55:49 följande:
    Tack söta! Jag har även gjort den svartvit på canvas. Superfint! Hmm...ser att min soon-to-be-mom inte varit inloggad sen halv ett idag. Antingen har hon ett liv eller så föder hon barn. *hoppas*
    ´Har också en svart/vit bild som jag ska göra canvas av *spännande*

Håller tummarna för det sista (föda barn alltså )
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-12 21:58:54 följande:
    majsvälling fixade inte min dotters mage. hon får havre 6månaders fortfarande
    Thea blev trög av majsvälling....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:15:08 följande:
    Ingen som vill ha en Milo? Still going strong här hemma
    Jag kan ta sötnosen *räcker upp handen*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

JÄTTE OT FRÅGA: Jag kan inte logga in m mitt tillfälliga lösenord (som jag fått skicka efter då min hjärna är överkokt) på Pop+... Ngn som haft samma problem.??
    Ja jag vet att jag borde posta detta i pop-tråden men ni är så mycket trevligare att fråga

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10