• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:43:23 följande:
    Vem ska man se då?? Fast Alexandersson är ju rätt fin
    Aha du går på de som brukar vara i dina trakter, smart drag
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 21:46:32 följande:
    Hallå! LJUNGBERG!LJUNGBERG! *dregglar sönder datan*
    Men hallå, he is mine
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:46:37 följande:
    haha vi ränner på samma coop
    Du ser, bara att slå till
  • jompa

Så där, Sverige vann och jag kan gå och lägga mig
    Råkade klicka hem en jacka oxå från MAT Generad, hoppas nu inte den är för liten.

Ses imorgon tjejer, shoppa väl.

• jompa

God morgon

Dålig natt igen, verkar aldrig ta slut det här men jag är glad att Sverige vann så det väger upp det hela

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-11 07:56:43 följande:
    Godmorgon!Blev utsparkad från nätet..... Men nu är jag tillbaka.Tråkigt med struliga nätter..
    Taskiga internet.

Dålig aktivitet här inne, alla kanske är trötta idag efter att ha firat Sveriges vinst
    Idag får jag inte köpa nåt mer, måste måste spara pengarna till semestern.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 08:04:23 följande:
    Godmorgon! Idag är det fika med lite mammor från fl hemma hos mig, sen är det intervju igen. Lyckades fixa så en kompis kunde ta Milo. Jompa: Usch för stuliga nätter! Det är fruktansvärt. Milo har börjat skärpa till sig nu men han kommer fortfarande in i jobbiga perioder. Hoppas din tjej börjar sova ordetntligt snart!Idag MÅSTE jag ju få lite post annars blir jag sur!Vad händer hos er idag tjejer?
    Jag vill oxå ha post idag, väntar VV och Linas fönster Måste ju komma idag.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 08:11:50 följande:
    Åh har du beställt VV? Vad blev det?Ja jag väntar ju oxå från LInas fönster och även en hel massa annat Batinki, funkybaby och vad det nu mer var
    Ett par shorts och en tröja.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-11 08:36:44 följande:
    godmorgonattans vad jag är nervös.idag skriver vi FÖRHOPPNINGSVIS kontrakt tjohoo tänk vi e kanske stugägare till en underbar liten stuga i em *vågar knappt hoppas*
    Så kul, säger som Tjolla, bilder vill vi se
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-11 08:40:32 följande:
    länken kommer direkt efter, jag vågar inte länka förrän kontraktet är skrivet, för med min otur så hade nån sett den och budat över *asg*Tillträde den 1 juli. Men det känns super, för då hinner vi handla sängar till barnen och en bäddsoffa till oss, samt lite tallrikar, bestik och gardeiner.. lite för att göra så att den känns som vår den säljs med alla inventarier..
    Åhhh låter så mysigt.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-11 09:02:58 följande:
    God morgon ladies!Lourdes- Vilken söt liten kis i BT! Här är det lite mulet idag så det passar ju bra för mitt planerade Ikea-besök. (enda nackdelen är ju att alla andra också säkert åker dit idag)  Usch vad trist! Ibland önskar jag att ngn kom och städade åt oss här hemma.
    Vad ska du köpa på Ikea? Vill oxå dit, alltid hittar man nåt liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10