• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejer tjejer: Jag har fåt jobb!!!!!!!! Är så glad att det nu är klart, äntligen Skrattande
    Nu slipper jag gå på fler intervjuer och en riktigt bra deal fick jag oxå, de ville verkligen ha mig.

Nu ska jag nog shoppa nåt fint och fira, eller just det klickade hem en massa igår ju från T. Ähhh nåt litet i alla fall ska jag ha.

Fin fina barn i BT. Så fin den där vindjackan från Katvig är.

• jompa
    J essica skrev 2008-06-11 13:20:06 följande:
    Grattis!!! Och grattis till Fin miniature jacka Lite avis då jag la mitt maxbud för lågt
    Tack till båda sakerna. Visste inte att jag fajtades med dig, såg den ju först på kvällen och klickade hem den på chans i sista minuten. Men får se om den passar, kan kanske bli lite liten, vet vem jag ska tänka på då
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:20:25 följande:
    JOMPA: JÄTTEGRATTIS!!! VAd roligt!
    Tack, jag det känns underbart att det är klart nu. Nu kan jag i lugn och ro njuta av sista ledigheten
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:21:05 följande:
    Grattis Jompa Får man fråga vad det blev för nåt och var?
    Tack, det var ett jobb som ekonomi/redovisningsassistent på ett dataföretag. Ligger i Kista här i Stockholm, så jag får 15min till jobbet med bil och kunde välja mina tider helt själv, vad som passade. Ska ju jobba heltid men de sa att skulle jag känna att jag behöver gå ner i tid var det absolut inga problem. Så glad över detta.
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:22:55 följande:
    weeeiiii GRATTIS!!!!vad klickade du hem från T igår och vad är du sugen på att beställa mer?
    Igår klickade jag hem Mini Rodinis Terry Hood och byxor och sen en MAT jacka.
    Vet inte vad jag är sugen på nu, kanske lite lakan till ungarna
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:28:08 följande:
    Butte - Ja i det stora hela. Vaknade en gång när pappa o jag skrek lite för högt när Zlatan gjorde mål så då blev hon lite uppskrämd o låg o halvsov i min famn istället i en halvtimma innan hon somnade om. Vaknade sen i morse vid 7-tiden, åt lite välling, bytte blöja och jag klädde på henne. Lekte en liten kort stund, kröp sen upp i soffan och somnade om! Börjar iaf röra på sig lite nu...När jag pratade med läkaren om detta med att hon sover så mycket så sa han att hon behöver det och att jag ska låta henne göra det o inte väcka henne.
    Blir så ledsen när jag läser om lilla Maia, hoppas hoppas verkligen det kommer fram till vad som är fel och att det snabbt går att åtgärda, förstår om det är jobbigt för dig, finns inget värre än ovisshet och speciellt när de gäller det små liven. De är ju det bästa man har.
    Skickar massor med kramar till dig och Maia.
  • jompa
    NovJenny skrev 2008-06-11 13:27:04 följande:
    Grattis!!!Var dte inte du som ALDRIG skulle få ett jobb?! Åh, vad roligt!Nu är det bara min tur kvar, men JAG kommer därimot aldrig få ett jobb jag trivs med.
    Jo då du måste bara komma på vad det är du vill jobba med och sen ta steget åt det hållet.
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:28:03 följande:
    åh, vad skoj! jag är verkligen glad för din skull åhh hoppas att jag också har tur idag, kontraktskrivning om 3 timmar..fiiina inköp!
    Åhhh ska bli så kul sen och se bilderna.

Tjolla: Lycka till sen, det kommer gå bra ska du se, "peppar".
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:37:16 följande:
    Tack alla som kommenterat klänning o Thea *orkar inte tacka enskilt*Skatten: ja det är inte riktigt samma tjej som du har träffat Men skatten har växt med ju.
    Du måste meddela sen om Småfolk passar.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:46:36 följande:
    ojojoj det va verkligen yttepytte!!!
    Så var båda mina när det kom, och som ni vet är det fortfarande små Men jag är inte så stor jag heller, i alla fall inte på längden
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:50:03 följande:
    åhh, yttepytte bebisar . isabel är normal och lillebror stor. jag vägde dom idag och isabel väger ca 13.2 och lillebror 12.6
    Ja de var ganska små men för mig var det inget konstigt, men dottern blev ju kollad av neo personalen när hon kom vilket både jag och mannen reagerade på. Men de sa hon är så liten om man jämför med medel idag så därför ville de ha lite extra koll.
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 13:53:14 följande:
    Känns tryggt att jag inte är ensam
    Skatten: Håller mina tummar för er. Det är ju rätt trevlig på resan dit oxå
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 14:08:45 följande:
    Thea hade i fredags... o vaccinationen (om det nu blir ngn) är i morgon... borde jag vänta igen?
    Grejen är ju den att de kan ju vara snoriga i flera månader, men så länge de inte har feber eller precis blivit sjuka så ska det vara ok enligt mitt bvc.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10