Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-20 19:18:16 följande:
    Det är sött med lite stoppad korv
    visst är det
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 19:17:31 följande:
    Haha, då får han banta
    ja, minska ner på majkrokarna haha
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-08-20 19:32:40 följande:
    Snyft, Sambon tycket hummel overallen var vidrig. Jag som tyckte att jag hittat den snyggaste overallen jag någonsin sett
    vilken knäpp sambo du har den finns i andra färger om det var färgen han inte gillade
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2008-08-20 19:35:45 följande:
    Hej tjejer!Ett tag sen jag kollade in här nu. Jag har bombat BT lite Har hittat ett nytt sätt att finansiera mina klädinköp Jag har sålt lite av mina hemsydda kläder till en web-butik Riktigt nice!!! Bland höstkläderna finns många härliga plagg och jag könner på mig att jag kommer att bli lite fattig som vanligt.... Tror bestämt att jag gått och blivit lite Molofrälst  Sååå mycket fint i deras höstkollektion!!!!
    såå himla söt hon är och fiiin i det röd/lila
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-20 19:40:12 följande:
    Vad har ni för tröjor till Era röd-lila-orange molobyor? Till Noah tänkte jag för byxorna har jag beställt.
    lila lindex tröja
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-20 19:42:30 följande:
    Ja, just ja! det såg jag en bild på. ska kolla nästa gång jag är på lindex!Undrar om katvigs gamla ränder orange/röd passar?
    nä det gör de inte riktigt
    mortillsju skrev 2008-08-20 19:45:04 följande:
    Bra tips....och hade inte (vem var det nu??) köpt fina lila ekorrar till på Lindex? Jag vill ju ha mera att matcha till dessa än flowertunikan
    jo korrarna hade preggi köpt
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-20 19:46:49 följande:
    Någon som har katvigs gamla ränder och molobyxorna som kan kolla? Vill ju veta om jag ska leta massa...
    det passar inte jättebra
  • Buttelina
    tvåsmå skrev 2008-08-20 19:55:05 följande:
    Buttelina: Såg i bildtråden att du har den underbara Hummel-overallen jag tänkte beställa . Men jag vet inte vilken storlek jag ska ha... vilken storlek har du och hur stor är sonen?
    jag köpte strl 92 och den passar både min son och min dotter (såklart lite stor till sonen ) min son är ca 83 lång och min dotter är 93 lång
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-20 19:53:39 följande:
    jag skulle vilja ha något i orange eller röd att matcha med också ju..
    kanske funkar pops röda baströja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10