Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika skrev 2008-08-21 10:19:07 följande:
    Hej Alla!Butte: ska handla frimärken idag så snart har du ngt att sätta på sonen...hoppas att han inte behöver gå utan kläder till dess!!...jag skyndar mig så fort jag kan!
    gulliga du jag får se om jag hittar något långt inne i gaderoben... men skynda dig för han fryser

HOPPAS att det hinner komma till imorgon. ÅÅÅHH vad SNÄLL du är
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-21 10:23:42 följande:
    Åhhh nu gör ni mig ännu mer velig!!!!!!!!!!! GAHHHHHHHHHH Jag bestämde ju igår med Butte att ta den oranga Men vet jag inte..........
    hahaha, knäppis
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-08-21 10:31:29 följande:
    Buttelina, vet du om bombom fått nytt o fint, molo katvig? Ytterplagg?
    japp lite av varje
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-21 11:01:56 följande:
    Tydligen
    nää då gråter jag vem har sagt det? gäller det även denna höstkollektionen?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-21 11:04:48 följande:
    Zvartaliljan sa det, 1-2 cm kortare och 1-2 cm bredare.Tydligen gäller det höstkollektionen.O jag som gillade modellen som var, vill INTE ha korta tröjan.Funderar lite på hur jag ska göra med tröjan jag beställde imorse, avbeställa eller vänta tills den kommer hem och se hur den verkar.
    vänta tills den kommer och se... 1cm är ju inte så mycket
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2008-08-21 12:53:39 följande:
    Butte:Åhhh vilken fiiiin overall!!!Var har du fått tag på den??Pris?Sörsta storlek??*VILL HA*
    bombom i malmö pris 995 med inbyggt mössa största strl jag såg var 98
    ängeln83 skrev 2008-08-21 12:55:53 följande:
     Den finns i baby modell upp till storlek 92, o sen ifrån 98-128 tror jag.Jag ska köpa den gråa
    ska du ha den grå? du kommer säkert bli helnöjd
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:18:46 följande:
    Hellu i tråden Bubblan har feber   å jag som är ensam o hade föräldrarmöte i kväll!! *attans*Hon somnade just en liten stund, kanske hon piggnar på sig !Fick en fiiiiin Katvig suit i lådan idag    Tack Jompa OT fråga!! Snabbt smakråd... UJ... lila eller brun? Tänkte köra en mönstrad snuggle till Kommer man tröttna på den lila tror ni?
    LIIIILA!!!

lilla vännen har hon feber? det fick bia med av tänderna kanske det som spökar på ida också?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-21 13:19:09 följande:
    Jag tror det, grå eller brun.Tänkte åka en sväng till Bombom o klämma på den lite idag, om dom fått in den förstås.
    den gröna med brunt är också jättefin! färgen på bilden stämmer inte riktigt
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:22:26 följande:
      gillar åxå den lila iofs.. MEN.. den e slut överallt i sverige till 5995.- finns att få för 6795.-Brun finns för omgående leverans för 5995.-Ja, kanske de e bissingarna som spökar för henne   *stackars*  hon dricker bara iskall mjölk o vill inte äta nånting alls..
    men lila är värd 800 mer och lite väntetid

stackars lilla ida har du provat ge henne alvedon? lillebror åt mycket bättre när han fick det. Vill hon inte ens har välling? lider med dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10