-
NS wct ska det ju stå!Tjollabolla skrev 2008-06-11 16:24:29 följande:Katvigs luvtröja? NV wct? Hummel wct?
-
Hm undrar vart posten från LInas fönster tar vägen, känns som längesen jag fick mail om att hon hade skickat...jompa skrev 2008-06-11 17:53:13 följande:Ja den är större, lite konstigt. Jag har en ljusblå äppeltröja på väg från Linas Fönster.Och sen hoppas jag på den turkosa, sen får det vara bra, för just nu i alla fall.
-
Åh vad jag är shoppingsugen! Sugen på lite Molo t-shirts på rea men det finns väl knappt...
-
Helt normalt i denna trådenängeln83 skrev 2008-06-11 19:05:43 följande:GodkvällNu är det kväll igen och gubben håller på att natta skrutt.Min mamma var här och busade loss rejält så han somnade nästan på golvet till slut Vad hittar ni på här då?Jag har redan börjat längta tills imorgon f.m när postis kommer Ganska normalt va?!
Jag sitter o funderar på om det är ngt jag skulle kunna behöva kanske...En liten Molo t-shirt på rea vill jag ha!
-
Nej men lilla vän, det är ju inte ens midsommar änlillronya skrev 2008-06-11 19:09:29 följande:Ja här är det ju meningen att man får lov att bara tänka på shopping.Jag ska till Annacill imorgon. Har lagt undan en sommarsuit, eller två, egentligen. Känns ju inte så intressant att köpa längre... Med tanke på vädret alltså.
Det blir snart varmt igen
-
Ja dagar som denna undrar man lite vad man ska med sommarkläder till. Men så fort det är en varm dag går det nästan alltid 2 ombyten här som han skitar ner sig eller kladdar med vatten/lera/sand...Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 19:16:52 följande:Det är bra Tjolla vi behöver lite pepping, börjar känna att jag köpt på mig fö rmkt sommarkläder - behöver nog mer långt men tunnt Men idag har vi iaf fått användning både av Kik Kid dressen, underbara villervallas långärmat å byxor +mössa samt Molo lurven Galet va kyligt det har varit *hutttrar*Verkar ff vara lugnt här?!Butte --- har du börjat smälta att ni är stugägare nu??
-
Instämmer! Bra skydd mot solen eller på kalla sommarkvällarButtelina skrev 2008-06-11 19:30:39 följande:jag tycker bodysuit
-
Godmorgon! Milo sov till halv nio idag
fast det var ju välbehövligt när han var vaken 2 timmar inatt. Bara han inte ska börja strula nu igen...
Idag har jag anställningsintervju nr 3. Sen är det 3 stycken imorgon och 1 på måndag. PHU vad det ska bli skönt när det är över!! Riktigt drygt är det och det tar på krafterna, jag är helt slut på kvällarna. Och dessutom får jag pussla som en galning för att få ihop det med barnpassning av Milo.
Idag hoppas jag oxå på paket från Linas fönster! Och kanske kommer det knickers från vouffen oxå
Jag är sååå shoppingsugen, men vet inte på vad. Tyckte inte matador hade mer rea nu än innan eller jag har missat ngt?
-
Hmm jag får nog kika en gång tillängeln83 skrev 2008-06-12 09:34:39 följande:Bara jag som tycker det var ganska bra rea hos Matador?En massa Molo var ju nedsatt. Har för mej att det bara varit 28 rea sidor innan och nu är det ju 48 sidor.
-
Vad fick du? Min postis har inte kommit änängeln83 skrev 2008-06-12 12:05:02 följande:Strax
Hoppas på Linas Fönster!
Milo sover och jag är färdig att åka till intervjun när Mamma kommer vid 13 för att vara barnvakt.
Har ju äntligen kommit på vad som saknas i Milos byrå. Hummel t-shirten såklartTJOHO! Hopping tajm