Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-12 15:11:51 följande:
    Hej igenHur gick det? Kändes detta oxå bra?
    Jo då det kändes bra, jag tyckte jag svarade bra på frågorna. Men dystra människor som var med blir man inte så inspirerad av. Det gällde dessutom 2 jobb på 2 olika förskolor så dom hade slagit ihop intervjuerna. Alltid bra!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-12 15:12:46 följande:
    Ja det är fint, kan undra hur läkaren kunde ta henne som kille i dom
    Haha, ja det kan jag inte fatta
  • Tjollabolla

Gahh blev tvungen att lägga Milo ett tag, han vaknade redan kl 13 innan när Mamma kom och hunden skällde som en toka. Så det lär bli en sen kväll ikväll, fast hellre det än gnäll fram till kl 7...

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-12 15:44:30 följande:
    lillebror sover fortfarande. han somnade 11.45
    Oh my!! Milo brukar iaf sova 2-2½ timma, men 1 timma är allldeles för liten.

Åh jag som velat ha en sån dress så länge, undrar om det räcker med 86 eller man ska ta 92?
  • Tjollabolla

Hittade det i BT. Storlek 86 och hon är utan blöja... Och smalare än Milo. Men ett par cm längre. Åh så svårt!
    För visst kan väl en kille oxå ha den? Hmm. Jag pratar nog för mig själv här inne

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-12 16:02:11 följande:
    KLART att den kille kan ha den! Har själv spanat på den
    Vilken storlek tror du jag ska ta då? Den verkar sitta ganska så precis på Maia i 86. Kanske det får bli en i 92... Eller så struntar jag i det
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 16:08:38 följande:
    Åååå varför kan inte Skattten oxå somna en stund *dötrött mamma* Han va vaken mellan 3-7,30 inatt/morse sen upp kl 9 igen och har bara sovit 1 timme på dagen .... hur orkar han??? Kommer bli ytterligare en jobbig kväll och natt juh Tjolla --- säger som Butte - klart en grabb kan ha den, har själv spanat in den. Men skulle nog ta 92 tror du inte? Även om Maia är längre så är hon ju smalare och fyller inte ut den på samma sätt och 86 passade utan blöja ...
    Näe jag tror det får bli en 92 om jag bestämmer mig för att slå till. Funderar bara på om man använder den. Fast riktigt varma dagar är den ju toppen... Om vi nu får några sånna

Men skatten då, att han orkar! Du får klubba honom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10