Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Wohoo nu fick jag ju från Linas fönster! Liten söt present med oxå, så snällt. Perfekt för mobil och nappar på stranden!

NU ska jag beställa Hummel!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 12:29:18 följande:
    Vad hade du beställt för nåt?Jag fick också en liten present, alltid lika kul med presenter och fint inslagna paket
    Alla kanske inte fick samma present?
    Jag fick en liten väska med lite fack i.

En småfolk t-shirt med sköldpaddor. 98 kronor! Bäste köpet hittils ju

Grymt fin post förresten, vilket otroligt bra hemligt paket!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 12:39:57 följande:
    Det fick jag också Uuh, grymt bra pris ju Jag är ganska nöjd med den långärmade Småfolk tröjan som "bara" kostade 170 kr O hemliga paketet blev jag super nöjd med, jätte läcker ihop med Molos regnbågs byxor som jag fick igår.
    Åh det kan jag tänka mig att det är fint ihop.

Nu har jag beställt hummel t-shirt. Äntligen! Den har jag ju tänkt köpa sen jag köpte wct setet. Har glömt bort den helt.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 12:46:11 följande:
    Riktigt färgglatt och fint Fy va söta sköldpaddorna är, en sån måste vi nog också ha.
    Ja dom är riktigt söta , jag kom knappt ihåg hur dom såg ut, fick så brått när jag beställde Man blir glad av dom!

Lina: vad väntar du på?

Idag har Milo hjälpt mig att plantera. Jag kan ju säga att hans kik kid dress och katvig velourjacka åkte av innan vi kom innanför dörren Totalt svart av jord

ÅÅ Jompa jag är så avis på dig som har alla intervjuer överstökade och har fått ett jobb du vill ha. Detta är så drygt! Imorgon ska jag på 3 intervjuer. Åh vad skönt det ska bli när allt är över. OM man nu ens får ett jobb, dom har väl en 5-6 stycken där på varje jobb och intervjuar, det känns ju ganska omöjligt att dom skulle välja MIG liksom... *suck*
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-12 12:49:27 följande:
    Men shit så rolig Milo är. Han ser så skön ut Superfin tröja oxå, den behöver du ju inte gömma för mannen.
    Haha, ja han är verkligen en skön, påhittig typ Hade arbetsgivarna hört mig när jag fick ett utbrott på honom innan hade jag absolut INTE fått några jobb . Han hittar på ALLT skit man kan tänka sig, stoppar allt i munnen, sen springer han iväg och asgarvar för då vet han att mamma kommer efter. Springer rakt ut på vägen när jag kallar, och skrattar givetvis, för han vet att jag kommer springandes. *phu* Liiite skönt ska dte bli att börja jobba ändå

Näe den tröjan behövs inte gömmas, den är poppis!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-12 12:58:27 följande:
    Han verkar helskön, men förstår dig om det är jobbigt med en sån buse. Det är alltid gulligt när man tittar på men att vara den som ska ta hand om det är värre, utmattande.
    Ja visst är det. Sen är det ju så svårt att låta bli att skratta oxå, för hela lyser verkligen av bus större tiden han är vaken

Ja här försöker jag tänka positivt. När intervjuerna är över så kan man ju inte göra så mkt mer, då har man gjort sitt bästa iaf och det är ju alltid kul att bli kallad och utvald.

Mormor på ingång, hörs ikväll!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-12 15:08:37 följande:
    Kan funka La in bild på nya tröja från Linas fönster, så fin den är, men nu vill jag har den turkosa.
    Ahh vad fin den var! Å fina M med, fin kombo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10