Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-10 13:57:24 följande:
    Det brukar räcka att ha koll i denna tråden Hej igen! Nu har jag varit duktig för idag, varit hos svärmor och fikat heela förmiddagen . Milo sover och jag laddar upp kort för framkallning.  Massa som ska framkallas!Jag använde ju powerlistern på T innan vi bytte dator och fick Vista, då funkade det helt plötsligt inte. Jag hade laddat upp 20 auktioner som bara försvann, sen har jag inte velat testa igen. Men är det nån som har vista och får det att funka? Kanske ska testa igen...
    jag har vista och det funkar perfekt med powerlistern
  • Rååsa Smurfen
    CamillaJ skrev 2008-08-10 18:28:19 följande:
    God kväll tjejer.. lade in en bild på Albin när han va med mej och shoppade idag! Blev lite till mej själv Alltid kul!!Så fina bilder i bildis och kläder , Åh hoppas att molo tröjan ska komma imorgon men dessvärre tror jag inte så. Men man kan ju hoppas Hehe..
    fin han var Glad
  • Rååsa Smurfen
    J esssica skrev 2008-08-10 23:10:47 följande:
    Delade meningar. Annonsen lades ut för ett par timmar sedan. Jag la till i beskrivningen när jag kom på att jag glömt det efter ca två timmar. I beskrivningen först står det varken att den är namnad eller onamnad.
    fast två timmar senare  då är det nog lugnt  ,det lär säkert kommer flera bud ..
    Nu har jag okså kämpat att lägga ut lite på T . Vill har massor av pengar att köpa nyheter för Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-10 23:19:41 följande:
    nä, jag tycker inte det... det är väl inte hela världenom det skulle vara namnat.. fast nu går ju inte mina barn på dagis ...
    Jag har köpt namn lappar med någon pigg som det sätts fast med ,minns inte vad det heter. Men tror ni jag har orkat sätta ditt dem nää  ,måste nog börja göra det Tara börja ju dagis i morgon Glad
  • Rååsa Smurfen
    J esssica skrev 2008-08-10 23:26:43 följande:
    Förresten va spännande med dagis för Tara
    här köpte jag dem taggits heter det tydligen http://www.vavnamn.se/vavda.php Glad Tara gick i våras okså ,hon är där för att vi hoppas det kan påverka henne så att hon vill äta
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-08-11 10:34:39 följande:
    Tack så mycket. Vad snabba ni är. Tänkte precis skriva att all min shopping kom idag om någon ville titta men jag är redan sent ute hi hi Ja det var 6 paket, bättre än julafton
    det var fin och mycket shopping Skrattande Idag började Tara på dagis ,först var hon med på en tidig fiske tur vid sjön .  La in bilder i tråden .Det gick bra att lämna henne  ,hon vinkade och var glad ,trots uppehållet under sommaren .Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    CamillaJ skrev 2008-08-11 10:43:01 följande:
    Belladona- Åh så fin Tara i bildis!Åh ska kolla posten nu
    tack så mycket Glad
  • Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2008-08-11 10:02:04 följande:
    Varning!Jag brukar ge Svea (och Anton när han var liten) barnmatslocken att leka/pilla med under matningen. Men igår satte Svea locket i halsen, eller ja det satte ju sig i munnen så hon varken kunde svälja eller andas eller stänga munnen. Vi fick bända upp munnen på henne och dra ut det. Då hade hon redan hunnit bli blå om munnen och var så klart väldigt chockad. En liten varning bara! 
    gud vad otäckt ,det är min värsta madröm att jag eller barnen ska sätta något i halsen ,och är väldigt noga med sådant ,dock har mina barn gjort just som dina lekt med locket vid matning ,trodde det var ofarlig .Skönt  att det gick bra för Svea .
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-08-11 10:57:20 följande:
    Jag såg bilderna, jätte fina. Hur gammal är hon?
    tack hon blir två år nu i  september.
    Buttelina skrev 2008-08-11 10:58:09 följande:
    åh vad duktig hon är och så himlasöt
    tack så mycketGlad
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-08-11 11:05:39 följande:
    Hon ser alltid lika fin ut. Brukar se dina bilder men vill gärna kommentera när du är i tråden. Hon är så charmig det syns
    Glad ibland så smyger jag in o bara lämnar in några bilder ,blir mer data tid (shoppingSkrattande  )
     nu när hon är på dagis och sonen börjar skolan i nästa vecka .
    Sen är det alltid många söta  barn med fina kläder i tråden ,oftast blir det att man sitter här o prata för sig själv typ åh så fint ,gud vad söt hon /han var ,tur jag sitter hemma  ,dock undra sonen ibland vem jag prata med Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10