Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej alla!

Idag har jag fått brun/vita klänningen (Katvig) skickad till mig från Kina. Tradera är bra märkligt. Fiiin är den i alla fall!

• mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-06-02 20:22:00 följande:
    ja, saker kommer från världens alla hörn! Hoppas på att få se den på sen.
    Hon larvar runt i den nu. Så viss chans finns ju att hon fastnar på en bild. Underbara hemmaplagg de där Katvigsarna

Fina regnbågskläder på liten förresten!
  • mortillsju

God Kväll alla!

Hur mås det i tråden?

Jag filar just nu på en liten betällning av Katvig. Men herregud vad ska man välja?? Gul/gul eller rosa/vit randig Katvigklänning??

• mortillsju
    Lina med Liten skrev 2008-06-02 21:47:28 följande:
    Jompa: paketet kom ändå tillslut (BT)
    Så fina de var!! Fint till en flicka!!
  • mortillsju

Tack för alla svar om rosa eller gul Katvig. Inser att alla hejar på den rosa/vita (tur att jag redan köpt en velourjacka i den färgen ) så att den får det bli. Rosa appeltights till eller??

• mortillsju

LINA MED LITEN....får man kika på lilla raringen i sin landskapsklänning?? *nyfiken hur den ser ut på*

TJEJTRISS Jag förstod att tightsen var lite mildare i färgen. Det är så det stör alltså?

• mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-02 23:13:12 följande:
    Behöver tips nu när vi pratar lurvar.Vilken mössa kan man tänka sej till den rosa jackan? Nån villervalla? Eller nåt annat?
    Snygg till är Molos vintermössa från förra vintern (i bomull grön/cerice) men personligen tycker den är för kraftig under den period på året då man använder fleecen som den är.
  • mortillsju

BUTTELINA. Toppen. Vår lillasyster kommer bli kanonfin i en sån! Och synas ordentligt på gården på dagis!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10