Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 23:29:12 följande:
    åååååå HEJ ååååå HEJ ååååå HEJ Vad är det vi budar på?
    En fin Småfolksbody till Jens lilla Ava Jen själv hon har lagt sig
  • mortillsju

Måste berätta....nu när det bara är nattsuddarna inne. Idag har jag varit hemma hos min stora pojke (fyllar snart 19 år) i hans nya lägenhet. En så fin stund det var. han är så duktig och nu har han lägenhet med *stolt* Min stora tjej på 19 år hon flyttar på fredag till eget. Mina barn börjar bli vuxna. Fina vuxna och jag känner mig rörd och stolt!

• mortillsju

Häpp! Tur att nån ser till att lilla Ava är välklädd!

Ja det var en speciell känsla idag. Mina två små var med hemma hos stora storebror. Det var häftigt och jag känner mig rik som ett troll! Så fint att se honom klara sig själv. Han som jag fött, ammat, vyssat, blåst på när han slagit sig, tröstat när han varit ledsen. skällt på och skrattat med i 19 underbara år.

• mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-04 23:42:41 följande:
    mortillsju --- va d en bra hejjaramsa?
    Japp, den var toppen!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-04 23:47:54 följande:
    Härligt!!Om tre veckor åker, min tös till Italien i tio dagar. Hur ska jag klara av det?
    Åhhh det går så bra så! Så härligt att de får så fina upplevelser. Vi är ju så många (ni med) att åtminstode vi haft begränsade möjligheter till resor så skolan har för oss varit räddningen! (och tvm och kyrkan! )
  • mortillsju

Goddagens!

Vaaarmt idag vi har badat lite i plaskdammen men tar nu igen oss lite! Hur är det här inne?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10