• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-26 22:15:57 följande:
    visst är det frustrerande, i såna situationer är man tacksam för fraktfritt
    Jag är ju inte alls bevandrad i denna shoppingdjungel jag.. men var kan jag hitta fraktfritt? Har mycket att lära ;)
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-06-26 22:25:23 följande:
    Jättefint med bägge till de cerisa Lindex-velourisarna !!Och tack så mycket ...
    Tack för info! =)
    Förresten, vad var det för rabatt på Rumba om man angav ordet GRAVID?
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-06-26 22:47:12 följande:
    20% på allt . Köpte en Katvig midiapplesuit där för 100 kr. Super! hoppas den kommer imorgon...Jaha, ska man börja lova bort barnen nu ... Stackars Ilon har nog ingen tjej. Ava har sin kille här hemma i byn haha... Och Liam, ja han har några som står på rad ...
    Även på redan nedsatta varor?
  • Plummy

Hjälp mig tjejer.. finns småfolk bodyn (eller suit) med blå och gröna blommor och rosa kantband på rea någonstans!!??

• Plummy
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:43:10 följande:
    Blir nog dop i augusti. Har inte ens bestämt vad hon ska heta mer än Ava. Eller Jennie får det bli efter mig. Sen funderar vi på släktnamn som Amanda eller Alice. Eller icke-släktnamn Meja (bara för jag tycker det är fint. Ilon skulle hetat det om han var en tjej ).
    Hur uttalar ni Ava's namn? Konstig fråga kanske. Men då och då när jag läser namnet funderar jag på det =) Va tokig jag är..
    Alice är jättefint tycker jag, även Meja. Var och grattade en kompis lilla tjej som heter Meja  (hon fyllder 1 år idag)
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:50:24 följande:
    Ava uttalas precis som man skriver. Som Eva fast Ava . Åh, väntar ju på eleraffs rea så jag vill inte shoppa för mycket, men samtidigt vet jag ju inte vad som finns kvar där. Får iaf bli Katvig leggings nu !
    Ok..tack för att du stillat min nyfikenhet ang. namnet! (=
    Fint och ovanligt namn hon har din otroligt söta tös!

Min sambo skulle definitivt ha en Signe, och yngsta heter just så. Min syster som pluggar i Norge sa sist hon var hemma att Signe tydligen är vanligt där..
    Jag tycker det låter snällt (= Namnet Signe alltså, haha!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10