• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-22 22:42:59 följande:
    Ja det har du rätt i, det kan vara så faktiskt.Man får ju så dåligt samvete sen bara för det slutar ju med att man efter en timme typ istället skriker att hon skall gå och lägga sig.Sen tänker man att det nog inte kan vara så lätt att lägga sig och sova när mamma precis skrikit åt en.Usch det är så svår det där.Men jqag skall tänka på det du sade om att skiljas åt. Det är nog så, för rent plötsligt vill hon ligga i vår säng och det har hon aldrig gjort innan. Och eftersom hon aldrig har gjort det vill jag inte börja nu när hon är 2 1/2 år.Tack så mycket för kramenNu skall jag försöka lägga mig annars orkar jag inte med morgon dagenSov så gott
    Hoppas du får sova gott inatt!
    Tänkte på det, att jag förstår om du inte vill att hon ska börja sova i er säng nu (med tanke på att hon är 2,5 o inte gjort det tidigare) men om hon verkar behöva det just nu så kan du ju ligga hos henne en liten stund :) OM du tycker det är ok.
    Att man blir less och skriker åt sina barn är mänskligt. Förstår dock ditt dåliga samvete, men det har vi alla till mans då och då tror jag. Nya tag i morgon! :)

Och för att inte bli heelt ot, vet någon om denna passar till Lindex cerisa velour från baby?
    www.tradera.com/auction/auction.aspx
    EJ MIN AUKTION
    Letar febrilt överdelar att matcha de byxorna med..
  • Plummy

Hur tycker ni att Nanoou är i storlekarna?
    Filurar på både body och suit till min 9 ½ månaders tjej som är rund men inte överdrivet lång.. undrar om 80 kommer passa i höst? Eller ska jag ta 86? Hon blir 1 år i början av oktober..

• Plummy
    lillronya skrev 2008-07-23 09:06:54 följande:
    Jag har bara erfarenhet av nanoous velour, så jag är nog inte till mycket hjälp.
    Tack ändå =)
  • Plummy
    Angelinah skrev 2008-07-23 18:59:20 följande:
    Vilken Nanoou? Bomull?
    Japp, cirklar och splash.. =)
  • Plummy
    Angelinah skrev 2008-07-23 19:06:55 följande:
    Upp en strlk tycker jag nog på dom
    Tackar! =) Så om jag ska handla till min brutta som blir 1 i okt bör jag köpa 86 alltså?
  • Plummy

Idag har jag kikat på Katvig och Ej sikke lej nyheter i en butik! Alltså i kataloger.. kläderna skulle komma i augusti =)

• Plummy

I vilken webbshop finns det mest Småfolk på rea? =) Någon som har koll?

• Plummy
    ängeln83 skrev 2008-07-28 08:42:54 följande:
    GodmorgonDet är super svårt, kanske för att jag själv är lite kräsen Och man vill ju ge något som uppskattas. Hade velat köpa en av tavlorna som finns hos IsaForm, men som vanligt är vi ute i sen tid och lär inte hinna få hem den innan lördag. Låter som ni får en trevlig dag idag
    En gullig grej min dotter fick var ett eget äppelträd!! Men då krävs ju en egen gräsplätt där det kan planteras..
  • Plummy
    ängeln83 skrev 2008-07-28 08:52:18 följande:
    Det var ju en kul grej, dom har stooor trädgård så det skulle passa.
    Det som är roligt med ett träd är att det är något barnet kan följa sen i hela sin uppväxt. Se hur trädet växer upp :) Så småningom äta äpplen från det! Som faddrar lär ni alltid bli ihågkomna då ett träd inte är något man stoppar i ett skåp (vilket man annars kanske lätt gör med enn tennsparbössa eller dylikt)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10