Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
nikki2006 skrev 2008-07-22 22:42:59 följande:
Ja det har du rätt i, det kan vara så faktiskt.Man får ju så dåligt samvete sen bara för det slutar ju med att man efter en timme typ istället skriker att hon skall gå och lägga sig.Sen tänker man att det nog inte kan vara så lätt att lägga sig och sova när mamma precis skrikit åt en.Usch det är så svår det där.Men jqag skall tänka på det du sade om att skiljas åt. Det är nog så, för rent plötsligt vill hon ligga i vår säng och det har hon aldrig gjort innan. Och eftersom hon aldrig har gjort det vill jag inte börja nu när hon är 2 1/2 år.Tack så mycket för kramenNu skall jag försöka lägga mig annars orkar jag inte med morgon dagenSov så gottTänkte på det, att jag förstår om du inte vill att hon ska börja sova i er säng nu (med tanke på att hon är 2,5 o inte gjort det tidigare) men om hon verkar behöva det just nu så kan du ju ligga hos henne en liten stund :) OM du tycker det är ok.
Att man blir less och skriker åt sina barn är mänskligt. Förstår dock ditt dåliga samvete, men det har vi alla till mans då och då tror jag. Nya tag i morgon! :)
Och för att inte bli heelt ot, vet någon om denna passar till Lindex cerisa velour från baby?
www.tradera.com/auction/auction.aspx
EJ MIN AUKTION
Letar febrilt överdelar att matcha de byxorna med..