• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hmm.. var jag än letar hittar jag inte gul Nutty SUIT.. Fanns det i någon shop?

• Plummy
    Mosen08 skrev 2008-08-08 22:24:27 följande:
    Freshmilk har haft iaf..
    *ilar dit*
  • Plummy
    Mosen08 skrev 2008-08-08 22:24:27 följande:
    Freshmilk har haft iaf..
    Fanns bara gul body i större strl. Tack iaf!
  • Plummy
    jojoa75 skrev 2008-08-08 22:35:44 följande:
    Kikar in en snabbis. Shoppat en massa idag, nya katvig randiga blågröna långärmade tröjan till Lucas, röd enfärgad till Emma, lila långärm pop o rosa långärm pop t Emma, svart ws t Lucas, geggamojja mössa t Emma. Ja, det var nog allt Provade MOLOs tröjor med knapp, den där tunikan med knapp vid halsen o gillade inte alls modellen. Däremot tror jag att pop lila o wheat röda tröjan jag köpt idag matchar de orangerandiga brallorna o jag vet att den rosa långärmade passar de rosarandiga brallorna, så jag är nöjd!Är lite nervös ikväll, så jag ska försöka gå o sova nu. Ska på kickoff imorgon o jag "ha en träff" framför kollegor..  Men men det blir säkert bara kul, bara jag som stressar upp mig nu ikväll Gonatt girls!
    Lycka till i morgon!

Var det en lila baströa du shoppade på Pop? =)
  • Plummy
    Tjejtriss skrev 2008-08-08 22:41:41 följande:
    Hrmm.. var den lila gammal då? Från förra hösten? Eller har de fått in nya lila i höst? Finns inte med på hemsidan
    Nä precis.. hittar inga lila på hemsidan jag heller..fast jag letar som en tok. Men de kanske inte har uppdaterat..
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-08-08 22:37:34 följande:
    Kikar bara in lite i reklampauserna.. Kollar på film för en gång skull och INTE sitter vid datorn en hel kväll . Lade in nån bild på Ava i dagens outfit...En massa sötisar där inne som vanligt. Fina tröjor till Liam och va fin den rosa velourjackan var med moln på från Lindex. Sån måste nog Ava ha !CamillaJ: Skicka hit lite godis!!!! Jag ligger på soffan och har inget gott alls. Har sagt till sambon att vi nu bara ska äta godis en gång i veckan och det blev tydligen inte ikväll. Men jag borde få fuska då jag gått ned ytterligare 2 kg såg jag i morse. Kan verkligen inte fatta hur det går till?!?!? Äter som en häst!Nu börjar filmen igen .
    Hon är ju så himla söt lilla Ava.. man smälter!
  • Plummy
    Angelinah skrev 2008-08-16 19:00:46 följande:
    Middag avklarad å gott va det Ida provade just höst katvigen i 86, å visst sjutton e den större än vårens! Glad jag inte tog 92 i den!
    I Idas garderob Nä, seriöst så har jag inte sett dem i nån shop tyvärr
    Hihi.. kan tänka mig det! :)

Är så himla sent ute också, men men..
    ÅH vad fin nya suiten var! Finns den i någon webbshop ännu?
  • Plummy
    Angelinah skrev 2008-08-16 19:06:58 följande:
    Ja, nu ska man bara ha tur om man snubblar över dom, å främst i de storlekarna du söker!! Håller tumsen att du hittar dom Inte sett den suiten i nån shop än tyvärr, men den lär dyka upp närsom tror jag Superfin e den!!
    Verkligen superfin! Måste vara ganska stor, som sagt.. om din tjej kan ha 86.
    Vet du hur lång hon är nu? Blir hon 2 år? Min lilla knubbis som snart är 1 år fyller ut strl. 80 bra, så jag funderar på 86.. men vill ju inte att det blir alldeles för stort heller..
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-08-16 19:36:15 följande:
    God kväll tjejer! Barnen i säng, en bild inlagd på Ava i BT och nu sitter jag och väntar på att en del av mina Tradera-auktioner ska gå ut. Ska bli kul att få lite mer shoppingpengar .sambon jobbar hela helgen så jag är själv. Tråkigt! Får "hänga" med er ist ... som vanligt haha
    Vad söt hon är lilla Ava! Trist att vara ensam hela helgen. Hoppas du får bra utdelning på dina auktioner iaf :)
  • Plummy

God kväll på er!
    Imorgon ska jag ner till Stockholm för första gången på pinsamt många år.. haha!
    Kan någon lite snabbt tipsa om butiker som ligger ganska centralt och har stort utbud av tex. Katvig, Småfolk, Villervalla..Molo
    :)

• Plummy
    Andaloal skrev 2008-08-17 22:27:15 följande:
    Nå jag har inte varit där sedan 2003 jag  Fast jag skyller på att jag bor på Åland.En oerhört dålig ursäkt.
    Haha.. för min del var det FÖRE 2003.. HAHA! Iofs åkte vi Ålandsbåt med sambons jobb för något år sedan, men då var vi aldrig I stan (och shoppade, vilket jag ska göra imorgon, tjohoo!)
  • Plummy
    Preggi skrev 2008-08-17 22:32:11 följande:
    Duntoffla, hans pappa lagar ju en massa god mat åt honom... Har beslutsångest över vad jag ska ha på mig på jobbet imorgon. Vill ju inte vara överklädd eller underklädd utan lite lagom. Hade varit lättare om det varit finare väder..
    Nyfiken fråga bara, vad jobbar du med? :)
  • Plummy
    Duntoffla skrev 2008-08-17 22:29:48 följande:
    Vildänglar på Kungsholmen (har Molo, Katvig, Ida T, Kik Kid, Nova star mm)Små grodorna på kungsholmen (nära Vildänglar) har VillervallaMatador (ligger vid Mariatorget/Slussen) Har Molo, Katvig, Ida T, SmåfolkSmallkids (söder) har IdaT, Småfolk och VillervallaBabyshop (söder) har ida T, Moon Kids och lite annat Åhléns City har Katvig (dock inte så mycket)Sprall inne på NK har MoloKika på resp butik för exakt adress
    Tusen tack!! (från en bondlurk på vift, haha)
  • Plummy

Duntoffla
    Hmm.. men det är inte gångavstånd dit väl? Har ej tillgång till bil, då jag och min syster tar tåget ner..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10