Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Snälla allihopa!

Vill ni kika i bildtråden och säga vad ni tycker??

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-07 17:38:41 följande:
    ser lite klumpigt ut... men fina färger... och smart model på jackan
    Modellerna är ju rätt så vida och jag tycker också det ser lite klunsigt ut. Samtidigt är det ju bra på ett vis med vida modeller *velar*
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:39:19 följande:
    gillade inte mössan men jackan och byxan var jätte fina
    Mössan är sparad från nån rensning tidigare i vår Den stämmer inte riktigt i färg...lite stor. Kanske en annan mössa *blir svårt att hitta*
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:40:13 följande:
    nästan hi hi i vår fantasi, jag har sett kläderna på data massa fint suktar redan hi hi
    Jag har ju precis gått igång på höstens kläder jag
  • mortillsju

Nu äter jag och lilla Saga glass....intressant sk abli spännande att se om hela köket blir nedkladdat eller ej

Storebror Malte sover och missar hela kalaset!

Tack alla för gensvar på mina ytterplagg! De känns stora och breda, och lite otympliga, men det är ju som sagt inte vinter än. Jag har förhandlat med mig själv och bestämmt att jag behåller dem. sedan när jag köpt overall till henne samt overall och jacka byxa till storebror så får jag se om jag har lust att spendera mer pengar på ytterkläder Och vill jag det...då säljer jag dessa då!

Duntoffla skrev 2008-08-07 20:22:44 följande:
    Ja att det alltid är männen som opponerar sig. Undrar om de är homofober hela bunten? mortillsju- Svårt val med vinterkläderna! Bra med  lång jacka, fickor mm. Det enda är att den ser väldigt stor ut. Fast det är ju inte vinter än michayla- vilken skön stil! Fina prickar på en liten goding!Jen- Fina grabbar i sandlådan. Vad fina du och Ava är! Hon passar superbra i den oranga Småfolken!Lillronya- Jag tycker absolut att bodyn passar de grå jeansen. Vilken kollektion är den bodyn ifrån? Snygg! Och cirkusen är E jättefin i! Blir mer och mer sugen på en suit eller body jag med... (till N alltså )
    Huvva, ja det är jättesvårt! Det är ju också en viktig bit, att de sitter bra på de små så de kan leka ute. Vi är ute massor så dessa kläder är prioriterade.

Kläderna i BT köpte jag på Aja Bajas rea förra vintern. Hade dock bestämmt mig för att köpa Reimaoveraller och Molo jackor och täckbyxor. Men så provade jag en Reima på lillan och den satt tokilla. Så nu är jag på ruta ett igen *petig*
  • mortillsju
    FL Lisa skrev 2008-08-07 20:22:09 följande:
    här är en matchning jag testatdock var tröjan alldels för stor på A så den fick åka tillbaka till affären..men nu funderar jag på om jag kanske skulle köpa den i body iställetVad tror ni om den matchningen?
    Åhhh så fint! Jättehärliga färger! Jag har ju blomtunikan så kanske skulle jag slå till med ett par byxor av denna sorten att ha till?
  • mortillsju
    FL Lisa skrev 2008-08-07 20:32:30 följande:
    ja det tycker jag absolut du ska göra. blomtunikan har väl dessutom randiga ärmar eller?blommönstret är verkligen härligt.
    Mina har bara flowerprintet, knäpps med knapp i halsen. Superfin. Men jag såg randiga byxorna i min butik idag.....smyger nog dit imorgon!
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-08-07 20:36:52 följande:
    Har inte sett den förut. Var på vippen att köpa den lilarandiga bodyn med orange kantband men gillade inte den när jag såg den live så jag kanske ska köpa ngt annat randigt.Jag velar fram och tillbaka ang cirkusen. Jag har ju sett den på bla Bia och Emilio och de passar verkligen i sina. Men båda två har mycket mer färg än vad min lilla blekfis har. Han har ju blivit så ljushårig.
    Är din gosse ljus? Jag köpte ju isbjörnströjan och tyckte den klädde min ljusa kille superbra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10