Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-12 09:37:16 följande:
    Gör det Börja bakifrån på rea sidorna.
    Det kanske man ska göra. Kollade från början men gav upp sen...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-12 09:45:43 följande:
    Jag tyckte väl att de hade ganska bra rea, mer att de inte hade rätt strl till mina barn Mycket möjligt att de lagt till fler sidor, kommer inte ihåg hur många dom haft innan, kollade igenom alla.
    Kikade nu igen och det fanns en del nytt men inget jag ville ha. Jag är nog lite mätt på det mesta.

Kaffedags!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-12 10:39:06 följande:
    handla INTE på matador! det är 3 veckor sen jag beställde kläder därifrån och än har jag inte fått mitt paket. har mailat lite med dom och kom fram till att dom skulle göra en reklamation hos posten. den 4e bekräftade jag att dom hade rätt adress, sen har jag mailat och mailat och inte fått svar! Idag ringde jag dit och då kom han på att han skulle göra reklamationen IDAG!!!! Hallå, det är 8 dagar sedan det skulle gjorts!! Han sa att alla brev kommer fram förr eller senare. GAHHH! jag frågade, eftersom att alla kläder kommer fram så kunde han ju skicka ett nytt paket till mig och så skickar jag tillbaka det andra när det kommer fram. Men NÄ det gick inte utan skulle jag inte få paketet så skulle vi se hur vi skulle lösa det!!! Åhh, kan jag bara förlorat 500kr bara sådär?? sorry, ingen bra morgon
    Nej vad trist! Det är ju dåligt när webbutiker inte svarar på mail. Det är ju liksom de de lever på. Jag hoppas verkligen att paketet dyker upp. Vet ju hur frustrerande det är att vänta. (fick ju vänta en månad på mitt paket från Norge)

Dock måste jag tillägga att jag har beställt från Matador och fått mina saker snabbt. Förvisso var ett plagg slut visade det sig. Det verkar som om det är 50-50 på om folk är nöjda eller inte.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 10:44:10 följande:
    Tillbaka igen, tyvärr hade inte postis hunnit komma, men en fin mobil fick jag med mej hem ialla fall
    Vad har du för ny mobbe?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 10:58:08 följande:
    Denna blev det, skit cool, touch screen o allt www.netonnet.se/item.asp&sid=10043...
    Slick! Gillar såna enkla stilrena saker.
    snoozen skrev 2008-06-12 10:53:04 följande:
    Kan tyvärr bara instämma! Har fortfarande inte fått tillbaks de 69 kr som jag förde över via Payson i januari... trots massor av försök med kommunikation med dem. Inte världens största summa, men iallfall Nu har jag gett upp.
     Fy vad trist! Det ju principen mer än själva summan. Man vill ju inte bjuda folk på 69 kr bara så där
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Nu vaknade N. Dags för lite lunch och sen ska vi iväg till en mamma i FG och leka lite.

cu

Älskade Noel
  • Duntoffla

Hej tjejer!

Hur det till här? Några roliga reor? (utom Matador)

Lollypop- Fina fynd från Freshmilk. Vad Engla är fin i den lila Katvigen!

Ängeln- ännu mera Småfolk! Förvånad Hur många tröjor har Skrutt nu? Kul med NS i hemligt paket.

Tjolla- vilken söt sköldpaddströja! Och bra pris. Vilket litet busfrö som smyger på hunden! Vad har ni för hund?

Jompa- söta M i Molo och Me & I. Är T-shirten till henne eller P?

Butte- Vilka goa ungar i turkosa molo! Vad brun Isabel ser ut!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-12 18:13:39 följande:
    tack . Isabel har superbra skinn! fastän vi smörjer henne blir hon bara brunare och brunare... lillebror är jättebrun på sina händer..
     Samma här. Noel är brun på händerna (fast rätt blek i övrigt. Fattar inte vems skinn han har då jag och sambon blir rätt bruna)
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 18:14:27 följande:
    Vi har en liten dvärgpudel. Hon är faktiskt sötare än vad det låter: Min lilla Moa...
     Vilken söt liten Moa!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Ängeln- shit vilket hus du har span på! Värsta designhuset! och vilket pris! Vårt hus blev värderat till 3,9 milj och det var innan vi gjorde tomten. Och det är inte alls så där flott!
    Det är lite annorlunda priser jämfört med här.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 18:43:36 följande:
    Visst är det fint Jag är helt kär, o sambon bara suckar.Det skiljer ju verkligen i pris beroende på vart man bor, vi tycker att det huset är dyrt Vi köpte vårt hus för 870 000, en hel del renovering, ett par kompisar köpte precis likadant hus i Jkpg, totalt renoverings objekt och dom fick ge 2,6 milj för det.
    Haha och jag tycker det är "billigt".  Vår tomt kostade 950 000 utan hus (ett litet fritidshus som revs) Sammanlagt har vårt gått på 2,9 milj.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10