Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-12 21:54:36 följande:
    Måste fråga, vi ska ha en ny tapet i M rum, det är vitt och en vägg ska vara fondvägg, vad tror ni om denna tapetwww.sandbergtapeter.com/default.asp&ul...
    Söt och stilren!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-06-12 21:57:51 följande:
    Tillbaka från löpspåret. Skönt! Ska inte shoppa mer nu för på söndag ska vi ha kompiskväll på Slitage här i stan, de har öppet bara för oss och alla får rabatt. Någon som vill komma förbi? Ni är alla självklart välkomna! Den är jättefin! Våra kompisar har sån i hla deras flickas rum och det är superfint. De har ju jättemånga fina matchande tyger också till kuddar och gardiner. Skatten, vad roligt! Grattis till syster!
    Åh vad trevligt det hade varit!
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 21:58:33 följande:
    ´Har också en svart/vit bild som jag ska göra canvas av *spännande* Håller tummarna för det sista (föda barn alltså )
    Ja, det kan ju bli hur som helst så jag blev väldigt nöjd med denna. Sen att den var gratis gjorde ju inget

Ja, jag hoppas att hon föder nu. BF är imorgon fredagen den 13:e
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Grattis Liam på 3-årsdagen!

Happy Birthday

jompa skrev 2008-06-12 22:09:38 följande:
    Japp det var den mannen valde Men alla som varit in i rummet säger samma sak, BYT!!!
    Haha...han är med andra ord väldigt nedröstad? Jag är så sugen på att göra om N´s rum men det får nog vänta lite tills de andra projekten är avklarade.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:15:08 följande:
    Ingen som vill ha en Milo? Still going strong här hemma
    UTför du byten? Jag har en Noel här
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:21:00 följande:
    Ja han brukar ju göra det.... Men hans middagssömn blev ju störd så det gick bara inte att hålla honom vaken, han däckade vid halv fyra och sov till fem. Jag försökte väcka honom flera gånger, men det var heeelt omöjligt. Jaja, han är ju glad iaf Går och pratar med Pappa och kramar (stackars) vovven (som nog oxå helst hade sett han han hade sovit så hon hade fått sova ifred)Åh, vad tomt det är utan Angelinah här inne.... Saknar henne och hoppas hon mår okej...
    Håller med! Tomt... Vet att hon är borta denna vecka.
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:22:42 följande:
    Erm, nja... 
    Vaddå? Vill du inte ha en sur 8-månaders bebis som är arg nästan hela dagarna? *förstår inte varför*
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Dags att nanna här också!

Natti natti

Älskade Noel
  • Duntoffla

God morgon!

Förstår inte varför N ska vakna 06.30...*gääsp*

Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-13 07:12:10 följande:
    GodmorgonNu är allt som vanligt igen och skrutt vaknar kl 7, hade en så skön början av veckan då han sov till kl 9.
    God morgon!

Ja, tyvärr är det väl så med goda vanor att de lätt bryts. N har sovit till 7.30-8 förut men har den senaste veckan börjat vakna tidigare. Hoppas att det är övergående
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-13 07:16:05 följande:
    Godmorogn! Tittar bara in o säger hej, ska iväg på intervju, Milos farmor kommer nu *tiiidigt* Milo sover fortfarande...
    God morgon! Lycka till!
    ängeln83 skrev 2008-06-13 07:19:12 följande:
    Det får vi verkligen hoppas Fast visserligen så somnar skrutt mellan 18.30-19 varje kväll så det är nog kanske inte att begära att han ska sova mycket längre än såhär.Vad står på schemat idag då?
    Nej, man ska nog inte klaga. Noel somnar vid 20 och sover till 6.30 så det är ju helt ok.
    Idag ska jag in till stan. Ska träffa en kompis och äta lunch samt försöka reklamera en Katvigbody.

Själv då?
    Buttelina skrev 2008-06-13 07:20:36 följande:
    en tur till ajabaja mm ska köpa lite småfolk tror jag...
    Ännu mer? Vilka är du sugna på?
    jompa skrev 2008-06-13 07:23:44 följande:
    God morgon.Jobbig natt med mycket hårdragande och sparkande. Men kom på att jag kanske kanske får lite kläder i lådan idag, hoppas på det.Butte: Ska du dit nu igen Skulle du kunna kolla lite om de möjligen har kattklänningen i stl 74/80. Finns ju ingen annanstans.
     God morgon! Hoppas att du får kompensation från nattens hårdragning med lite fina paket. Så du är lockig nu igen då antar jag?
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10