Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Har haft en del wheat nu o jag tycker faktiskt att deras bomull håller bättre efter tvätt än tex katvig o idat *duckar* Slå mig inte!!!

wheat är ju oxå danskt...

Lägger in bild i bt strax
Tjejtriss tror att jag ska till annacill imon eller fredag.
Gomorron!
Inte danskt, men nån här kanske vet.. Lollopard till vuxna, hur är de i strl?
Måste gå o sova, men kikar in här ikväll igen! Gonatt!
Gomorron!
Sitter o velar vilka NS jag ska beställa till Lucas. Han "behöver" lite nya byxor till hösten, börjar ju förskolan då!
Han har tre NS jeans o de baggy brallorna med blått bak från i höstas. Nu tvekar jag mellan sand med röda sömmar o army.
Hur är de i strl?
Gärna om nån kan jämföra med jeansen eller med baggy brallorna i gråbrunt med blått bak från i höstas, så vet jag ungefär..
Tvekar på strl, annars tror jag nog jag ska beställa båda. *velar*
Har visst hunnit med att shoppa trots att jag eftersom det är semestertider nu på jobb hoppar in o jobbar så många pass så att jag knappt hinner andas... Har jobbat extremt mycket nu.
Igår shoppade jag ns brallor till Lucas, men de hade visst ringt idag när jag sov o pratat med sambon som så klart hade noll koll o sagt att army brallorna var slut.. *lessen* Vaknade av telefonen o gick upp o mailade dom om hur jag isf ville ha ordern, men har fortfarande inte fått svar! Mailade imorse vid halv elva typ.
Idag har det blivit två långärmade katvig till Lucas, svart vit o orangeblå tröja. Röd nuttyklänning till Emma.
Var sugen på ett par moonkids frotteknickers i brunt o deras helbruna brallor med vit mudd o deras brunvitrandiga brallor, men har aldrig haft deras byxor o fegade ur...
Ha en riktigt bra kväll alla, nu ska jag åka o jobba igen! Bye!
Gomorron o gonatt!
Ff inte nåt svar från kidzshopen ang min nova star order..
Tråkigt.
Fick ju telefonsamtal till min sambo igår om att armybrallorna inte fanns tyvärr som jag beställt (o det blev jag faktiskt lessen för eftersom det var dom jag helst ville ha) sen undrade jag via mail om jag kunde ändra lite i min order eftersom armybrallorna inte fanns. O som sagt, ff inte nåt svar.
Nu ska jag vara ledig ÄNDA till imorron kväll, alltså måndag.
Har jobbat fyra nätter över midsommarhelgen, ledig två nätter, jobbat fyra nyss igen, ledig en natt o sen jobba fyra igen. Undrar om jag eg får lov att jobba så mycket, men men, go lön sen!
Sen är jag ledig i åtta dar tror jag, det ska bli GÖTT!!
Sambon undrade lite försynt om jag ville beställa tillfällig adressändring på min post o tidningen till jobb.. förstår inte alls vad han menar!
Ha en bra dag, nu rusar jag i säng!