Duntoffla skrev 2008-06-19 17:25:25 följande:
Måla på nätterna är väl duktigt! Jag kan tänka mig att puts är meckigt att måla. Jag har massa saker jag borde göra men orkar inte. Skulle verkligen vilja städa färdigt så man kan duscha och slappna av sen men det är lönlöst så länge det stökas till på en gång. Jaja...får baka tårta och städa ikväll istället. Hur har T gått för dig? Nu börjar mina auktioner röra lite på sig i alla fall. En del saker har jag att lite högre utrop på. Vågar inte chansa så man får ge bort kläderna.Synd att du måste jobba i midsommar! Vad gör sambon och barnen?
Har själv valt att jobba midsommar faktiskt, storhelg ju, tjänar massa pengar då.

Jobbar nästan alla storhelger, så kan ingen säga nåt om att jag inte vill jobba julen..
T gick ganska bra faktiskt, vissa saker betydligt bättre än väntat o vissa saker ok. Beg Lindex gick för mer än en idat klänning i nyskick, men men sånt man får ta, speciellt nu på sommaren.. Kände att jag var tvungen att rensa lite ändå, så jag tog sånt jag inte skulle gråta om jag inte fick bra för.. Tog oxå lite högre utrop än vanligt denna gången. Hemliga plagg från Liten på landet sålde jag, nya lollopard, fick som jag gav för tröjan till barn o 100 kr plus på mammaplagget. Gillade inte tapetmönstret alls.. Nu kommer jag inte våga köpa hemligt plagg till mig själv på liten på landet i höst, rädd för att få smockoverallen från plastisock till vuxna.

Seriöst, hade aldrig kunnat ta på mig en sån!
Nu ska jag fixa lite! Tittar kanske in inatt igen om det är lugnt!
Sambon o barnen ska fira med hans syster o familj som bor här i närheten, vi brukar alltid fira de flesta storhelger med dom. Deras egna son är jämngammal med Lucas så de har kanonkul tillsammans! Grabbarna bus..