Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-29 07:04:25 följande:
    Kikar bara in för att säga godmorgon. Ingen rolig natt här inte...men nu ska här fixas lite frukost o sen se om hon är pigg nog att gå ut en runda. Stor i storleken. Väldigt tunt vind- och vattenavstötante tyg. bara ett tunt bomullsfoder. En sommar/höstjacka. Kan väl funka på vintern med en tjock fleecejacka under.
    Så fin MAT jackan var på Maia!
    Har varit sugen länge på den, men inser att hon eg inte behöver fler jackor... Har redan två pop ws, en pop skaljacka, idat anorak, nova star fleece, wheat fleece.
    Men visst, sjukt bra rabatt nånstans (typ 50% ) så ramlar det väl in en sån här oxå!

Synd om Maia att hon ska vara så mkt sjuk, tror absolut inte att du behöver oroa dig för resistens av antibiotika. Hon får ju säkert inte samma sort varje gång, eller hur?
    Svamp är ju en otroligt tråkig biverkan..
    Sen hjälper det ju inte till att hon faktiskt inte har så mkt "reserver" att ta av eftersom hon är smal o är sjuk ofta. Kanske bör tänka på en långtidsbeh med pc just för att undvika uvi, då hon verkar ha en fallenhet för uvi.
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-29 09:16:26 följande:
    jag ska ta upp det där med långtidsbehandling med läkaren.Hon har lekt en stund nu på morgonen men orkade inte så länge så nu sover hon igen.Mat-jackor fanns det väl förresten till 50% rabatt på butik krumelur??
    Nej, de har inte mat-jackor där. Tyvärr..
  • jojoa75
    molly 81 skrev 2008-06-29 20:02:38 följande:
    Ett litet tips! Om ni bor i näreheten av Helsingborg så finns där en affär som rear ut molo, katvig och ida T. 30 % rea där just nu=) Jag hittade en massa roligt!
    annacill eller?
    LillaHelsingborg rear o annacill rear.
  • jojoa75
    Infinite Joy skrev 2008-06-29 20:16:19 följande:
    Vilken butik? Och såg du om de hade katvigs rosa-blå randiga klänning?
    Lillahelsingborg, o nej, de har inte nåt rosablått kvar, det var ju från i höstas. Tror inte det är så många ställen som har kvar det rosablå.
    De har bara vårens o sommarens kläder där.
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-29 23:30:29 följande:
    Nej jag tycker de är fina på äldre också är det inte Jojoa som har de till sin kille?

De är absolut inte bebis.... De är hur coola som helst på större oxå, min son har tre par o de är grymt snygga, sitter hur snyggt som helst.
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-30 00:54:17 följande:
    Uuuuuh.. nu kommer jag drömma mardrömmar om män i hjälmmössor och tighta trikåer....
    Var du inte på barnmässan i GBG?
    Där var ju en man o en kvinna klädda i kameleontdesign kläder Det såg kul ut!
    Han hade heldressen i velour på sig.............
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-30 00:46:12 följande:
    asg

Väcker snart familjen ja med..
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-30 00:39:50 följande:
    Hoppas det. inte för att jag behöver ngt...
    mm han är grymt lik sin pappa!
  • jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-06-30 00:58:46 följande:
    Jag drömmer fortfarande mardrömmar om honom! ryyyyys!

Det lockade mig inte direkt till den montern
  • jojoa75
    svischan skrev 2008-07-01 13:05:58 följande:
    Jag bara shoppar och vet aldrig vad jag får hem i lådan Jag tror jag bestämt mig att just den småfolkan goes T.
    Jag tycker den är jättesöt! Emma älskar den, "fanter" på den ju!

Hej alla förresten! Satt o läste ikapp lite, men orkade inte så långt
    Jobbar massa nätter igen så är inte här så mkt.

Fick massa fint i lådan i dagarna som gått:
    småfolk klänning i lila med hjärtan, lindex bruna shorts, småfolk orange tröja med hjärtan, meandi rosa sköldis solhatt o många blommor solhatt o en hel massa ralph lauren kläder från min kompis i USA till Emma
    Småfolk tröja orange med traktorer, lindex svarta brallor till Lucas (väntar hem brandstrom cuff jeans till honom samt ev två nova star brallor)

Nu ska jag hoppa i säng, gonatt! Ha en bra dag i sommarvärmen o hoppas den varar så att jag får njuta lite i helgen av solen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10