Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

butte: du får ju snacka m brevbäraren!!! Så där kan de ju inte göra   Vrålfin småfolksshopping idag! Va det ordinarie pris på allt eller smaskig REA? (REA-jakten pågår)

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-06-13 21:45:39 följande:
    Godkväll! Vad händer här ikväll? Har ni shoppat något? Själv sitter jag proppmätt med ett glas vin efter god middag med goda vänner. Sparar mig till söndag med shopping och försöker fundera ut hur jag ska begränsa mig då Imorgon ska vi åka till Mariefred och åka ånglok igen, min syster är lokförare så pojkarna får åka med i loket, de älskar det! I Mfd finns dessutom en mysig barnklädesbutik, kan det bli bättre?
    Men du skulle ju spara dig t söndag sa du ju... hur går det ihop m den mysiga klädbutiken
    God kväll!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-13 21:51:36 följande:
    Hahahah ja men det är ju så dyra så jag tvekar alltid precis när jag ska trycka på köp knappen.www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/M...Micki heter det ju. Fanns en tjej variant oxå men den var för mycket för mig.
    Supertuffa! Tyvärr har jag gett upp påslakan för länge sen t Thea... Hon kan inte sova m ngt över sig. IBLAND får jag lägga filt på henne
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    maggan75 skrev 2008-06-13 21:54:17 följande:
    sänger in en fråga Vart shoppar man bäst i Göteborg ?? ska bo på Europa vid nordstan ....vill väl inte gå allt för långt , har ju tösen med mig.
    antar att det är danskt du vill ha?? VAD är det du söker?? *massa tips redo*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    maggan75 skrev 2008-06-13 21:56:31 följande:
    jag vet inte riktigt lite av varje kanske   Lite molo och småfolk tror jag blir bra
    då får du dra iväg t minishop på vallgatan... tyvärr inget närmare. Åhléns City (i nordstan alltså) har lite danskt men tyvärr varken småfolk el molo.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-13 21:57:11 följande:
    Inte M heller, men man måste ju bädda till mamma som sover bredvid. Jag fryser jämt när jag sover.
    just det! hur går det m nya sängen??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 21:58:24 följande:
    Snälla snälla snälla vill ngn försöka lägga en Skatt? Skickar honom med express gods Mitt hôvve e helt överkokt nu .... hela veckan har varit helt kaos Hans temperament höll på och ge stackars grannen hjärtattack nyss när äpplena va slut och nu är han vansinnig för att han inte får på sig gummistövlarna och kan gå ut!!
    upps jag känner igen det där... Arga små bin kan de bli när frukten är slut Speciellt vindruvor-då handlar det om liv och död!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    maggan75 skrev 2008-06-13 22:01:05 följande:
    grrrrr jag kan inte citera idag Tack lina med liten då ska jag kolla upp det... tänkte väl ev ta mig till villervalla ligger det i närheten ??
    nej det ligger i haga.... så det är en bit
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Duntoffla: håller tummarna för din jacka... ska det äntligen bli av nu

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    maggan75 skrev 2008-06-13 22:03:39 följande:
    jo men jag tänkte om  vallgatan  ligger i närhetan av villervalla ??
    alltså det är ju en bit... Vallgatan ligger ju ganska nära europa. Men haga är en bra bit till... Iaf om man har små fötter o korta ben...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10