Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-11 09:52:29 följande:
    Nu ska jag bege mig ut i regnet! Men det glömmer jag nog om jag hittar fiiina Molosar på stan Bye bye!!!
    Lycka till idagFlört
  • nikki2006
    CamillaJ skrev 2008-07-11 10:30:39 följande:
    God dag/morgon..äsch mest dag va? Hehe...Ja usch min natt har varit jobbig  som sagt så var Albin vaken igår och sen när vi skulle lägga oss skrek han och grät och ville inte sova han skulle ha massa saker ifrån kylskået och köra med morsan sin men icke la honom i sängen och bara lyssnade på den stackars gråtande lillskrutten, risken är stor att de bli så varje natt om han ska hålla på att ha saker!! Så inatt var han nog vaken till ca 3-4 ... sen vaknade jag 4.30 gick in till mej sen kom han 5.30 typ och sen Isak super pigg kl.. 7 Fyyaaa... *Gääääääsp*Här regnar det som attan och vi som skulle med ett par kompisar till skälby idag och  har fika och sola lite! Jaja.. hoppas nåt kommer på lådan iaf!
    Usch vad tråkigt. LedsenDu måste vara hur trött som helt. Men stå fast vid reglerna. Det har du ien om några dagar när han har accepterat det. Försök sova lite i eftermiddag annars orkar du nog inte hela dagenFlört
  • nikki2006
    Angelinah skrev 2008-07-11 10:41:54 följande:
    God morgon Gud så vi sover här alltså å Ida e inte uppe än   *måste väcka*Kanonväder ute verkar det vara åxå Kanske man ska köpa nån flaska vin o lite god mat till i kväll
    Åhhh det låter gott. Du gav mig en ide. Det skall jag också göra för det var en hel evighet sen vi delade en flaska vin och Nikki är ju i bulgarien så vi har bara lilla Jessie och hon lägger sig halv 8.
    Behöver lite romantik mellan barn spyorna och blöjbyte
    TACK för tipset
  • nikki2006
    CamillaJ skrev 2008-07-11 10:52:55 följande:
    Ja fy nu är det lite bättre men just där vi frukosten huuaaa trodde inte jag skulle överleva dagen !!Tur man inte börjat jobba än usch tänk om det skulle blir så nästa vecka uscha va trött man ska vara för antar att det händer fler gånger. Han har krånglat rätt mycket på sista..
    Skall du gå tillbaka till jobb nästa vecka?
    hur känner du för det. jag länktar inte kan jag säga. man saknar väl den högra lönen i och för sig men med ytterligare dagis pengar och långt att pendla med bil så tror tom jag att jag kommer gå minus på att börja jobba suckFundersam
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-07-11 14:53:45 följande:
    ja tala inte om det, det är massor som ska ut... Det är jobbigt, jag måste göra om storlek på bilder först med osv...
    Är det bara jag som tycker att det är super kul att lägga ut på t?Förvånad jag brukar ha ungefär 20 saker på gång varje månad.
    Tycker det är värsta kicken att se folk buda på mina sakerFlörtRäcka ut tungan
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-11 14:56:50 följande:
    Hallå flickorHemma igen från shopping turen, och jag handlade BARA till mej, inte ett endaste plagg till Liam, heeelt imponerad. Är grymt nöjd med mina fynd, älskar rea.Nåt här man missat?
    Vad impad jag blir. Vad köpte du????
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-11 14:59:40 följande:
    Oooh, hur mycket som helst, kan knäppa ett foto om du är nyfiken
    Ja jag är NYFIKEN
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-07-11 15:01:00 följande:
    ja när sakerna väl är ute är det jättekul! Men upplägget tar tid... men så brukar jag ha 40 auktioner med, jag blir helt matt, fniss!
    Ja fast det är inte så tråkigt när folk betalar och du ser pengarna rulla in hi hi.Flört
    Ibland har jag haft 40 st men jag tycker att det blir lite väl mycket så det brukar bli runt 20 st men vi får väl se nästa år i typ maj juni.
    Jag har redan en hög som skall säljas av sommar kläder. Så nästa år kommer det bli sjukt mycket sommar kläder som jag skall lägga in.Förvånad
    Men man tänker på all shopping man kan göra för pengarna så blir det riktigt roligtGlad
  • nikki2006
    belladona skrev 2008-07-11 15:05:14 följande:
    jag tycker okså det är kul iallafall när det väl hamnat där , brukar lägga lite åt gången  ,har nu ca 40 ute  ,har lite kvar att lägga ut  vill dock slippa att har 40 st som går ut samtidgt ,hade det en gång och det är lite svettigt
    Jag hade så 20 gick ut ett datum och 20 veckan efter men tyckte det var det krångligaste jag gjort för rätt som det var så ville folk samfrakta med det veckan efter OM  de vann så då skulle man hålla reda på vilka som skulle vänta och vilka som skulle betala direkt.
    Då kände jag mig förvirrad så efter det så lägger jag alltid samma utgångs datum på alla
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-11 15:08:33 följande:
    Dagens shopping till MEJ + 2 huvtröjor som ligger kvar i bilen.Allt för knappt 800 kr, hel nöjd
    SUPERFINT och jag väldigt impad över att du klarade att inte handla till barnen. Det brukar vara lätt att slinka bort till den avdelningen och sen är det körtRäcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10