Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-11 15:17:25 följande:
    Jag också Fast ända affären vi var inne i som säljer barnkläder var Lindex, o där fanns inget.Men hade vi varit i nån "dansk" affär så hade jag garanterat shoppat loss till Liam
    Ja då är det bara kört
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 13:11:50 följande:
    Ja jag funderade hela morgonen då suits ju mest används som pyjamas, fast när det är kallt så är det ju faktiskt jättebra med en suit under byxor och då syns det ju faktiskt inte att det är en suit heller...tänkte t.ex ha de illgröna Sveastarbyxorna till kattsuiten, tror jag blir fint sen är det ju fint med kjol eller klänning över också för o ta bort "jamaskänslan" Och nu kom jag på att de lila plyschbyxorna jag köpte på lindex igår säkert blir perfekt till blomsuiten
    Ångra inte dig, du gjorde jätte fina val och köp
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-07-12 18:04:13 följande:
    Ni som har köpt nya suits från höstens molo. Hur är de i storlek? Jag har köpt 80 till Emilio i hans molosuits hittills. Ska man våga ta 86 nu eller blir det tokstort, tror ni??
    Jag har köpt rymd suiten och tycker den är likadan som förra sesongens kläder. jag har 74 till min dotter och ibland 80 men då måste jag vika upp.
    Har du många i 80 så köp 86 så har han något till senare, så brukar jag göra i alla fall. Bra att ha lite på lager till nästa storlek. Rätt som det är så har de vuxit i nästa storlekGlad
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 19:16:31 följande:
    Bara en fråga ang. T, när tar ni utvalt objekt? Funderar på om jag ska välja det på kaninhänglsebyxorna...men folk kanske hittar dom ändå när de söker på Molo, tror ni det lönar sig att välja utvalt objekt?
    Jag tar endast utvalt objekt om jag har stora klädpaket. jag har provat med andra plagg men i min uppfattning så hjälpte det inte upp priset så mycket att det var värt de exra pengarna det kostar.
    Är du orolig att du inte får så mycket så börja lite högre. Man måste ju inte ha utrop 1kr.
    Lycka tillKyss
  • nikki2006

God kväll i trådenFlört
    Nu har jag läst ikapp lite.
    Hur är det tjejer????

• nikki2006
    jompa skrev 2008-07-12 22:01:22 följande:
    Värst vad lugnt det var här i kväll, men ni kommer väl igång lagom till jag gått och lagt mig
    Hej jompa
    Hur är det med dig idag?
  • nikki2006
    jompa skrev 2008-07-12 22:04:02 följande:
    Bara bra och själv?
    Det är okej.
    Såg din kille i BT vad fin han var.
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-07-12 22:06:45 följande:
    Hej, hej!Här är allt bara bra!
    Hej det verkar som att det flesta sover. Skall själv göra det snart ville bara titta in lite och höra om det händer något???
  • nikki2006
    terezita skrev 2008-07-12 22:06:36 följande:
    själv sitter jag och kikar igenom några shoppar i jakt på lite fynd
    Hittar du något då???
  • nikki2006
    jompa skrev 2008-07-12 22:10:07 följande:
    Nä men då var det väl dags för mig att sova då Dottern skriker säkert på mig snart. Sov gott alla.
    Sov gott
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10