Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-07-08 11:00:59 följande:
    Lite nya bilder i bt Vindjackan kommer passa perfekt till hösten tror jag, och funkade ju bra nu med! Behövde bara vika upp ärmarna en liten bit. Åh nu känns det som jag snöat in på råååååsa Har ju bara varit grönt grönt grönt innan men nu fylls det sakta på med rosa
    Jätte fina maia i tråden och jackan blev ju supersnygg med den mössan. I LIKEEEEFlört
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:09:34 följande:
    Godkväll! Slängde in en bild i BT på nattens outfit Första köpet från Molos höstkollektion, kunde ju inte låta bli Idag var vi ju på återbesök på sjukhuset eftersom det nu gått en månad sen hon fick astmamedicinen och de ville kolla upp om den gjort någon effekt. Och läkaren sa att hennes luftvägar lät helt rena (har vid varje besök i nästan ett års tid låtit rosslig) och vet ni vad?? jag är fortfarande i chock...på EN månad har Maia gått upp 1,3kg!!!! Det är mer än hon gått upp på över 1½år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hon kanske behövde lägga på sig lite. Hon är ju en rätt nätt liten dam. Hade hon inte vuxit på längden då? har det blivit lite för mycket glass i sommar
    SUPERKUL att det gick så bra på sjukhusetGlad
    hur mår du själv då???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:18:37 följande:
    Jo jag blev ju mycket uppiggad idag då av resultaten och det behövdes nog. All denna stress kring Maia släppte ju lite och förhoppningsvis har det en positiv effekt på min mage.Åh jag vill fiiiira, vad ska Maia få för fint tycker ni???
    Jag röstar för någon molo nyhet så vi andra kan bli lite gröna av avund

Jag visste inte att hon var underviktig, superkul att både det och asman löste sig på en gång. Nu kan du ta hand om dig lite också. Får uppfattningen att du inte alltid har tid med dig själv
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:27:58 följande:
    nej jag har bara rymdbyxor och de röd/orange-randiga muddbyxorna.Är sugen på flowerbody, älgtröja och älgleggings Men Småfolk är ju aldrig fel heller, men har ju redan nästan allt
    Var du tvungen att lägga in bild på söta maia i rymdbyxorna!!!!! Nu vill jag ju ha dem och min lista bara växer och blir bara dyrare och dyrare suck.
    SLUTA FRESTAS
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:33:03 följande:
    Ja förmodligen har det ju varit så att hon haft svårt för att få luft, och därmed blivit tröttare och slöare och därför inte orkat äta. Tidigare har hon ju vägrat äta någonting som hon behövt tugga. Mest har det bara varit välling eller glass som gått bra men på sista tiden har hon smakat mycket mer o nu älskar hon pasta, och absoluta favoriten är hamburgare i korvbröd (hamburgerbröd gillar hon inte för de där kornen som finns på)Önskar bara att de kunde tänkt på Astma tidigare...men de har ju skyllt hennes ständiga luftvägsinfektioner på dåligt immunförsvar till följd av struma istället...men nu äntligen känns det som att hon fått rätt diagnos, och framförallt rätt medicin!
    Förstår inte varför det alltid skall vara så svårt att få rätt diagnos. Säger inte att alla är så men vet om många fall i min närhet där doktorerna inte tar sig tid att faktiskt leta upp felet. De vill bara ha en snabb lösning.Skrikandes
  • nikki2006

lina med liten- vilka underbara byxor MÅSTE HA. Gulligt barn i gullig outfit

• nikki2006

Ingen som pratar med mig så jag går och lägger mig
    God natt

• nikki2006
    gosmamman skrev 2008-07-08 21:53:11 följande:
    va????
    Nej menade inget illa. Jag är lite trött bara och jag pratade med svartaliljan men sen försvann hon. Så blev det lite ensamt här.....
  • nikki2006
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 21:53:27 följande:
    jaha men jag svarade ju iaf
    Ja jag menade inget illa. Jag vill faktiskt ha de byxorna i lila. men det är svårt att hitta i den stl jag vill ha. Funderar på att ta det oranga till min andra dotter.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10