Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll...
    Idag har jag jobbat kväll så kom jag hem har städat efter kl 22.. och lagt Alöbin som vaknade igen och ville inte somna om förens nu...?!!! När ska jag få min egna lilla tid? Usch hoppas så att det ska sluta snart

Super fina bilder blir sugen på lite nostalgi jag med

• CamillaJ

Haha.. ja de blev lite mycket jag hade mer Men fick hejjda mej men usch så sugen man blir på bebis när man ser alla söta bebis kort ju men icke nej nu ska man hålla sej i form ett tag hahaha!

Preggi- Det går kanon jätte skoj!

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-17 00:29:12 följande:
    åhh söta små killarna
    Preggi skrev 2008-07-17 00:35:27 följande:
    Åh, dom är ju så himla fina dina killar!! Det var ju inte så länge sen.. Men gud vad liten han var Albin och så söt. Så himla fina ögon! Jag kommer nog med en nostalgitripp imorgon. Nu sitter min man vid den datorn..
    Ja mina killar
    Huuaaa.. satt man och kollade på dom små,
    åh tiden går fort *Suck*
  • CamillaJ

Jaaa så mysigt! Fast ja, fasen va jobbigt det kan vara ibland alltså Haha!! Mina är helt vilda båda två just nu det var lite väl frihet att åka till jobbet idag Mina sötnosar!

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-17 01:02:07 följande:
    Ja, alla dagar är ju inte lika underbara. Idag har vi haft en underbar dag.. Natten lär ju inte bli lika kul för nu vaknar M hör jag.. Så jag säger gonatt nu Hörs irmogon
    Ok god natt! Jag ska vara uppe ett tag till ta vara på lugnet när alla sover
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-17 13:37:49 följande:
    vermilloin: din son är sååå söt
    Tycker jag meeeee

Hur är det med er ??? Sååå fiiiina bilder i bildis på ALLA barn så fint såååå!!!

Just nu lyssna jag på musik och käkar lunch börja jobba kl 16 barnen är på marknad med sin farmor ska sova hos henne inatt och imorgon ska jag ut och innan dess på fest med en massa massa gamla kompisar sen skolan Ska bli så skoj! Jag längtar men skulle varit ledig imorgon men dom ringde så jag ska jobba dag imorgon men hinner nog med stan en timme eller två innan

Sorry för OT
  • CamillaJ

Föresten inte helt OT ska in på eleraff imorgon och hämta mina regnbågsbyssor i från Molo

• CamillaJ
    vermilion skrev 2008-07-17 13:47:52 följande:
    Tack så himla mycket! Det har ni med..   Men vad jag saknar alla gamla kläder Adam har haft..
    Tack.. ja man gör ju lätt det !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10