Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-08-16 10:14:08 följande:
    Man får lov att sälja om man tröttnat även om de inte växt ur hi hi
    Fast jag tycker det ofta är svårt att sälja det som passar samtigt som jag gärna vill köpa nytt,så då blir det inte så mycket på tradera tyvärr bara enstaka plagg .
    För de flesta plagen jag köpt är favo plagg allihopa Skrattande och jag hittar ständigt nya favo plagg  jag måste har ,många av dem i stl 92 vilket Tara säkert kan har nästa år okså  
  • Rååsa Smurfen

Fina barn i bild tråden som vanlig Skrattande
    Har kämpat med att märka Taras kläder med namn lappar med taggits  känns som ett evighets jobb som aldrig ta slut ,Taras gaderob är alldelles för stor
    Har sett att "min" butik bus o rackatyg fått en både nova star och villervalla Glad ska pröva nova star byxor där är så sugen på dem efter allt ert prat om dem Skrattande och ska blir kul att kika på villervalla  är lite sugen på nåt velour av dem  och deras hemsida  gillar jag inte alls ,så kanske mitt första villervalla plagg flyttar in hos oss Glad

• Rååsa Smurfen

Å regnet bara öser ner här Ledsen fast Tara är så glad ändå .när hon ser regnet säger hon hoppar vilket betyder att hoppar i vatten pölarna

• Rååsa Smurfen
    Tindrisen03 skrev 2008-08-17 17:40:22 följande:
    Jättefina! Måste bara fråga, hur tänker ni som har ungefär lika gamla barn..( min lilla tjej blir 2 i okt) angående suits och bodys. Blir inte det lite opraktiskt snart om de ska börja gå på potta och så? Hittar så många fina suits och bodys just nu men drar mig lite eftersom det kanske inte är aktuellt snart längre. Stora tjejen blev torr strax innan 2-årsdagen och den lilla har varit utan blöja en hel del nu på sommaren och klarat det bra
    bodysuits bir pyjamas här  ,har bara 2 st med denna då Glad   Tara har blöja gå på pottan i bland och tycker okså det kan vara bökigt med många knappar vid blöj byte o toa besök
  • Rååsa Smurfen
    Tindrisen03 skrev 2008-08-17 17:40:22 följande:
    Jättefina! Måste bara fråga, hur tänker ni som har ungefär lika gamla barn..( min lilla tjej blir 2 i okt) angående suits och bodys. Blir inte det lite opraktiskt snart om de ska börja gå på potta och så? Hittar så många fina suits och bodys just nu men drar mig lite eftersom det kanske inte är aktuellt snart längre. Stora tjejen blev torr strax innan 2-årsdagen och den lilla har varit utan blöja en hel del nu på sommaren och klarat det bra
    glömde säga att body tycker jag är bra nu på hösten så man slipper glipan  mellan byxan och tröja  är ju bara 3 knappar där
  • Rååsa Smurfen

hej i tråden Glad har haft svårt att ta mig in på FL i flera dagar  hann dock  läsa att molo lurvar skulle eldas upp Förvånad nån som vill berätta om läget med lurvarna ? Om jag försöker läsa tilbaxa så slängs jag säkert ut ,missar ju allt spännande  Ledsen Istället för att kräva ersättning för förlorad + tid så få vi i  tråden begära ersättning för missade lurvar  Skrattande 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10