Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Godnatt ladies, nu är det dax för mig att gå o sova, fy så sent jag är uppe om kvällarna nu, måste bli en skärpning.
sov gott
Godnatt ladies, nu är det dax för mig att gå o sova, fy så sent jag är uppe om kvällarna nu, måste bli en skärpning.
sov gott
Gokväll!
Lillronya- Stackars lillebrors näsa, vad har hänt? Fin han var i gamla miniappel
liljan- Fina maia i småfolksklänning, stackarn med feber igen. Vad är det för vagn du köpt?
Apropå byxorna du skrev pyamas varning på så sa min man idag när jag satte lila idaT leggins+esl lila moln tröja "ska hon ha pyamas på sig" Jag som tycker den kombon e så fiiiin.
Tjolla- OJ vad snygg milo var i orange och gul lindex+småfolk *vill ha*
miranda78- SÅ snygg kombo med bruna velourisar och gamla småfolks ugglor, älskar den tröjan *avis*
Tjolla och butte- hur sora är era killar nu??? Kan dom ha strl 86 i katvig tröjor?
Jag får sova på katvigen, nu ska jag hänga tvätt och sova. Godnatt
Hej, finfina kläder i BT!
Lillronya- Vad snygga brandstrom jeansen är, såna vill jag också ha till bebben. Visst är det lite stuprör fast med mudd i midjan? vilka strl finns det? kostar??
Tack för hjälpen ang jeansen, det fanns många strl,, har just reggat mig så vi får se om jag beställer.
Är dom mjuka i materialet??? är dom mjukare än NS??? Nån som testat deras vuxen jeans?
Är dom mjuka i mudden eller är den spännd? jag vill ju helst ha dom för att bebben har så knubbig mage och alla andra stuprör med vanlig midja sitter för hårt.