• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold: Så jag kan vara hemma som föräldrarledig åt Ava och sambon kan vara hemma med vård av barn för Liam? Verkar dock som han ändå måste åka ner till jobbet imorgon coh isf får åka hem om vi ska till läkaren med Liam. Omständigt!
    Ilon är vaken här och hur nöjd som helst... Är röd och lite geggig i ögonen. Ingen feber, men vet inte om han kanske också har ont i halsen. Vi som tänkt gå och lägga oss snart.
    Ja, det här är nackdelen med flera barn. Inte sugen på tre sjuka och gnälliga barn samtidigt när jag är själv hemma i två dagar ... Gnäll gnäll

• Jen80

FL verkar må som mina barn ...
    Nähe, Ilon i säng nu så nu ska vi också försöka få lite sömn. God natt på er!

• Jen80

Hej på er!
    Har testat Ilons gamla gröna Molo-lurv i stl 86 och den verkar ff funka. Inte precis vad jag tänkt mig . Men äh, liiite kort vid magen kanske, så den borde nog gå ut på T så får han ny ist. Han tyckte iaf om den och vägrade ta av sig den förrut. Sprang omkring här hemma och lekte i lurvjacka tills han blev genomsvett . Knas!
    Vad tror ni man kan få för en i princip ny Molo-overall (grå) på T? Stl 80 tror jag det är. Funderar på att lägga ut den snart.

Har ff inte fått betalt från den där människan på T som köpt en Pop skaljacka. Hon har inte hört av sig och har bara positiva omdömen. Fattar inte varför?!!? Snart måste jag ju neg. Får testa att maila igen.

Ängeln: Åh, den tröjan är ju så fin. Gillade den inte heller förrän jag såg Duntofflas sötis i den. Bra med bildtråden ! eller farlig hehe... Jag har bestämt mig för den randiga iaf i samma färger.

• Jen80

CamillaJ: Ja, den är jättefin! Har kollat på den, men är rädd att den blir för varm och bylsig när det inte är jättekallt ute. Men äh, det borde den väl inte bli?!? Ska du beställa eller? TÄnkte jag skulle kolla när eleraff får in lite jackar. Vill även se hur overallerna är. Men jag har egentligen ingen aning om vad de får in, så vi får väl se. Vågar inte riktigt skicka efter utan att ha kännt på dem live. Fjantiga jag !

• Jen80
    Angelinah skrev 2008-08-06 12:20:42 följande:
    Ihhhhhh... massa fiiiina Molosar i lådan   
    ÅÅÅH, va kul!! Vill oxå ha lite mer nytt. Eller iaf det jag har bestämt mig för...
    Vill se bilder sen! eller NU!

Fick mail från Kidzshop att NS-fleecen jag köpte till Ava inte fanns. Hoppas det inte tar alltför lång tid att få tillbaka pengarna till mitt konto. Nån som varit med om det? Eller jo, det är det ju ...
  • Jen80

Angelinah: Finfina kläder!!

Tjolla: Åh, va söt Milo var i sin planettröja !

Fy, vilken tråkig dag. Sitter här inne och bara glor känns det som. Liam sitter med lite vatten och diskmedel och bubblar med ett sugrör. Roar honom en stund iaf . Ilon har sovit sen 10.30 och jag hoppas han sover en liten stund till och lilla Ava sitter i sin babysiter och tittar på mig .
    Vill shoppa en massa kul ju! Ska lägga ut lite på T så jag får ihop lite pengar. Avas kläder som hon är på väg att växa ur och som jag tröttnat lite på kan ju få åka nu. Synd bara att mycket är sommarkläder...

• Jen80

Bara jag som inte är helt frälst i stjärnorna?!? Tycker färgerna är lite dassiga. Ränderna är mycket klarare och finare.

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-08-06 13:14:34 följande:
    jag gillar inte de mörka stjärnorna med jag gillar de turkosa
    Tjejtriss skrev 2008-08-06 13:16:06 följande:
    Nej, gillar varken stjärnorna eller prickarna.. eller jo, de rosa med grå prickar, men inga andra..
    Ok. Jag älskar ränderna! Så fina och klara färger. Synd att stjärnorna ska se så dassiga ut. Kanske gillar dem mer när man inte ser dem tillsammans med det randiga. Men nä, kanske blir det ett par stjärnbyxor om några månader när jag börjat vänja mig och inte kommer på nåt mer att handla, men inte nu .
    Är glad iaf att jag fastnat mer för Molo den här gången än tidigare.
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-08-06 13:17:17 följande:
    Är starsen fina med planeterna? Jag kom ju på nu att jag har ju dom lilarandiga byxorna så man kanske ska ha tröjan med stars till den... Vad är snyggt till dom gråa byxorna med gröna/rosa stars? Nåt speciellt?
    Jag tror starsen ser uttvättade ut tillsammans med ränderna tyvärr...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10