• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-08-07 21:31:06 följande:
    åh tack! Någon som vet hur de är i stl?
    Jag köpte stl 98 till Ilon som har 86 i de flesta byxorna. 92 hade nog suttit bättre, men nu kan han ha dem lääänge. Bild i mitt galleri och längre bak i BT. Ava har stl 68 i sina och de är rätt stora, men funkar. Hon har 56/62 nu. Så en stl kan du ju gå upp för att få de lite stora. Beror på vad man vill... Köper man för stora så blir de lätt för vida, men Ilon fyller ju ut de mesta kläderna rätt bra så det är mest på längden hans kläder blir stora ...
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:59:00 följande:
    Ja herregud, hur kan jag? *skäms*Det blev lila/turkos randig tröja och bokstavs tröjan.
    Åh, va fint!! eller randiga iaf. Vilken är bokstavströjan Generad?!?!

Gott med Polly!! Här kör vi icke-mjölk då Ava får ont i magen av laktos . alltså ingen choklad för mig på lääänge Gråter.

Loveliva: Men en till vore väl myyysigt ?!?! Haha, här känner jag att det är tvärstopp... iaf nu och ganska långt framöver. Äh, jag känner mig rätt nöjd. hoppas det stannar så, så jag inte får för mig nåt dumt sen . Sambon skulle inte säga nej om jag blir sugen.
  • Jen80

Loveliva: Glömde ju skriva att Hilda är grymt söt i lammsuiten. Jag tror Ava och Hilda ska bli lite bättre kompisar ....

• Jen80

Hmmm, ja den får man nog vänja sig vid . Behöver säkert bara se den på Liam sen så tycker jag nog om den. Men just nu är jag lite skeptisk hehe...

Hua, va varmt det är här hemma. Har haft fullt av getingar här inne idag direkt jag öppnat så jag drar mig för det... phu!!!

• Jen80

Jaha, så har man shoppat idag också . En liten kaninbody. Tack Butte !

• Jen80

Jag gillade inte riktigt nån av de lurvarna. Hoppas jag blir lite kär när jag ser dem live. Den bruna/grå eller vad den är vill jag nog ha till Liam. DEN är fin !! Undra vad Ilon ska få.. hmm...

• Jen80
    loveliva skrev 2008-08-07 22:19:38 följande:
    Verka bli rusning efter de grå lurvarna Men inte sååå många som ska ha stl 98 & 110 väl?
    Jag !!
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-08-07 22:20:58 följande:
    Grön kanske?
    Ja, jag tror mer på grön än turkos. Äh, han kanske t.o.m klarar sig utan en... eller nä, det blir nog svårt !!
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:21:06 följande:
    grattis den är såå fin! var tänkt som en present till lilla kusinen, men hon hann växa ur 68 för snabbt. liten tjockis
    Ja, jag hoppas inte Ava hinner växa ur den alltför fort. Var ju inte alls meningen att jag skulle ha en kaninbody, men det såg du till att hon fick . Blir nog fin till Lindex velourisar. Vad sjutton kan man ha mer till?!?!
  • Jen80
    loveliva skrev 2008-08-07 22:27:36 följande:
    Ahaaa!!!! Båda de storlekarna? tur det finns några butiker att välja på
    Vet inte. Liam kommer nog få en (tror och hoppas jag) och då blir det 110. Till Ilon får jag se vad det blir och i vilken stl.
    Ja, skönt att vi inte alla shoppar från en och samma butik .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10