Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Oh tidig postis för en gångs skull! Mini småfolkssuit (56!) och knickes från vouffen anlände. Såååå himla fina!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 12:05:01 följande:
    åh vad söt!! Vilken blev det nu igen då?
    Den gröna med bilarna!

Men herregud, den är lika lång som MIlos knickers nästan!!! Kan man va så liten? Den kan ju omöjlgit passa Förvånad
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-13 12:05:04 följande:
    Vilka knickers var det?Gulligt med mini kläder, jag har ju Katvig här hemma i 68 som ser såå litet ut om man jämför med skrutts stooora 86:or
    Bild på G
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 12:11:37 följande:
    Nu är jag besviken på rumba Beställde i måndags, fick veta i tisdags att min färg inte fanns och valde en annan... Idag får jag mail om att den är klar att leverera. Nu går ju hela helgen också innan jag får den
    Ja det har tagit suuuperlång tid för mig med därifrån. En vecka efter att dom fick min betalning fick jag mina knickers. Sen behövde jag byta, mailade för 2 dagar sen och inget svar. Mailade igen och nu fick jag svar. Undrar om detta med ska ta en vecka... Sååå trist!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-13 12:22:16 följande:
    TjollaGrymt snygga knickers, vilken storlek har du köpt? O pris?Det var verkligen en mini suit, så söt.
    Dom är riktigt snygga! Kostar 99 kr styck! Måste testa dom sen, dom känns helt underbara. Jag skrev till henne hur lång han var och att han har 86 i vanliga fall.

Jag fattar inte att nån kan va så liten så den får plats i den suiten
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 12:24:43 följande:
    Sköldisar o katvig va super ihop!! Snygga knickers. Är de orange frotté? Söt micro-suit med ju
    Japp frotté it is!
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 12:23:32 följande:
    Men ååååå vad fint det va m sköldisarna och velouren Helt otroligt att de varit så små, en hel suit lika stor som hans bysser ju
    Jag tror aldrig Milo varit så liten

Snart dax att pysa iväg till nästa intervju. Morfar kommer o ska va barnvakt hela eftermiddagen, undrar hur det ska gå, han som inte bytar bajsblöjor
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-13 17:02:43 följande:
    NU har jag shoppat lite till småfolk snart är jag nöjd
    Lite? Lilla gumman du måste ha allt i småfolk snart

Å^Tjolla är såååå trött. 3 intervjuer idag, på sista var jag så trött så jag vet i tusan vad jag svarade. Och så ringde telefonen mellan och jag ska på en till. På tisdag. PUST!

Shoppat lite idag åt mig själv. Klänning, 2 toppar och bikinis. Och ja, så blev det lite sverige kläder åt Milo med på Exit
  • Tjollabolla

Grattir LillRonya till att du äntligen fått din jacka Å snabbt gick det denna gången med! Jag tycker du kan få behålla den andra som kompensation

• Tjollabolla

Godmorgon! Händer ngt speciellt i tråden idag? Jag har väl inte missat ngn superrea?

Vart helt slut igår efter alla intervjuer. Å så kollade vi på minibebis igårkväll och gav fina småfolksuiten. Milo hade sin på sig oxå för att visa

Allt bra med alla?

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-14 09:17:32 följande:
    GodmorgonTror inte du missat nåt än så länge, här är det ganska lugnt.Åå va mysigt med minibebis, jag längtar tok mycket tills min kusin kommer hem med hennes lilla Moa.Med oss är det bra, lite trötta både jag och skrutt, får väl se hur länge det går att hålla honom vaken.Allt bra med er?
    Bara bra, men jag är såå trött trots att Milo sov till kl 8! La oss dessutom tidigt igår. En liten middagslur sen hade ju inte varit fel
    Milo är såå lycklig när hans pappa är hemma, känner mig duktigt överflödig "PAPPPPPPAAAAAAAAA" säger han hela tiden och strålar som en sol.
    Tack för den liksom, det är ju inte så att hans PAPPPPPAAAAAA skulle få för sig att gå upp på nätterna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10