Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-17 23:11:57 följande:
    Tar du tåget från Kristianstad dit eller?
    Jaaapp =)
    Buttelina skrev 2008-06-17 23:13:17 följande:
    men vi kan ses senare eller på fm, så kan alla barn knoppa i vagnen
    fm funkar oxå. Jag avviker hela dagen för pölsekärringarna Säg en tid så kommer vi =)
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-17 23:12:25 följande:
    men låt grabben vara vaken på tåget och sova när du shoppar loss
    Jaa så får det bli apselut. Du såg ju sist, han sov nästan hela tiden i Malmö för att orka vara orkan på tåget
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 23:13:56 följande:
    *surar* Jag vill osså få dejta (mer än m myggen å älgarna här då förstås)
    Men du, börja åk nu så är du framme till den 26:e  
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-17 23:22:34 följande:
    ja eller hur men ska vi säga 14-15 tiden? då kan jag ta med mig isabel och så kan mange hämta henne istan efter jobb
    Ska vi hinna babbla allt vi behöver på bara 3 timmar? Butte, sist hade vi en heeel dag i Malmö o vi hann knappt med allt ändå

Skoja bara, det blir toppen =)

Nu ska jag gå å sussa, underrätta mig sen om hur det blir!
  • Tjollabolla

Tack alla!!! 
    Hmm ja nåt köp kanske man skulel fira med, fast jag väntar nog och ser vår Malmö tripp som firandet
    Ja det var ju detta stället jag helst ville vara på. Det är en kulturförskola som arbetar mkt med musik, drama och bild och det är precis det jag läst på Högskolan. OCH så är det med småååå pluttar, 1-2 år precis som jag vill jobba med

Oh vad glad jag är!

• Tjollabolla

Hej igen, varit ute en stund med bus-Milo så nu sussar han gott.

TACK för alla jobb-grattis, det känns riktigt bra. Jag börjar den 1 sep, ännu bättre. Då får jag ta dagis inskolningen och det känns bäst så . Min sambo kan vara aningens förvirrad ibland . Men den 14-15 augusti åker vi på internat med jobbet så det blir väl lite smygstart då.

Kollade in Spojls rea, blev lite sugen på den svart/vita katvigs t-.shirten men när dom inte hade kortbetalning så orkade jag inte. Lat eller vaddå

Vad är det jag läser, 69 spänn i frakt på 1klass! Jag gillar att handla där ju, aldrig haft några problems med ngt. *gråter floder* Men nu blir det inte mer med det... Det är ju hutlöst!

• Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-06-18 13:09:08 följande:
    Jag läste ikapp i tråden så svaren blir inte så sammanhängande . Butte - Vad trist med frakt på 1klass!! Har de redan börjat med det? Har de inte fritt ens över ett visst belopp längre??Tjolla - Vilken trevlig sida!! Äve njag älskar almanackor så jag måste nog kolla in den sidan ordentligt ikväll!
    Ja visst är det kul med almanackor! Längtar tills den kommer. Sambon hade nog tyckt att jag varit riktigt riktigt knäpp om han fått veta att jag köpt en almanacka för nästan 300 spänn, men åååå det är ju så kul! Och dessutom få bestämma hur den ska se ut!
    Jasså du ska jobba i sommar? Själv hatar jag att jobba på sommaren, jag vill helst vara ledig från juni-augusti Men detta är nog sista sommaren man är det Jag älskar att jobba på småbarn, denna förskolan var dessutom indelad i 1-2 år, sen 3-4 år och sen 5 år och jag får va hos dom minsta =) *löööve*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10