Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon! Milo har sovit från kvart över sju igårkväll till åtta idag, i LÖVE
    Nån som väntar ngt paket? Det enda jag väntar är katvig knickers från Rumba, dom som jag skulle byta... Hoppas dom kommer idag, men tror ju inte det, sist tog det en vecka!

Jompa: Fy vad jobbigt att inte få sova. Vaknar hon fortfarande lika mkt?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-19 08:29:34 följande:
    Morning Jo då varje halvtimme skriks det och inatt var det mycket hårdragning och även det nya hon börjat med pilla mitt hår med foten, halvkul när man får en spark rätt i nyllet.Undrar hur länge man ska vänta innan man söker hjälp för hennes sömnproblem.
    Usch fy! Har du pratat med bvc? Vad säger dom? Har hon alltid hållt på så?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-19 08:41:35 följande:
    Hon vaknar till och sätter sig upp i sängen och börjar grina. På kvällen går man in varje halvtimme sen när mannen gått och lagt sig så brukar det ta en halvtimme ungefär sen får jag gå in och lägga mig hos henne och då håller hon på och drar mig i håret hela natten, vet inte riktigt hur ofta hon vaknar då man är ju helt groggy varje gång och är knappt vaken.Har hållt på sen hon var 6 mån och nu är hon 13mån.
    Men usch, jag tycker verkligen du ska försöka få kontakt med nån som kan hjälpa er. Så där kan man bara inte ha det!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-06-19 11:33:40 följande:
    God morgon i tråden!Ida och mamma sov till 11.20 i dag  Väcktes av UPS som kom med nya vagnen ÄNTLIGEN!!!
    Oh my det var länge!! Nu har jag missat, vad har hänt med den andra vagnen?
    Kul att se dig här igen *saaaknat*
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-06-19 12:42:44 följande:
    Härligt med sovmorgon! Och ny vagn
    Här är det varmt, men kvavt. Skulle gissa på att det blir åska sen... Hoppas bara det inte regnar i morgon, fast det gör det väl alltid på midsommar

Inga katvig knickers från Rumba idag heller. Hmm då får det nog bli autorepair t-shirten för Milo imorgon... Frågan är bara vd man ska ha till ?
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-06-19 12:52:40 följande:
    Här blir det jeans och lurvfleece på pojkarna  i morgon Ingen värme i sikte här Hilda vet jag inte riktigt vad hon ska ha på sig  Får se om jag hittar något i byrålådan
    Haha ja det kan ju bli svårt att hitta ngt Bäst att ge sig ut på stan så dom inte behöver gå nakna imorgon
    Vart bor ni om det är så kallt?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-19 12:55:47 följande:
    Puhhh körde en turbo städning då jag först tänkt skita i det då vi ändå ska vara borta i helgen, men det är ju skönt att komma hem när det är rent.Ingen Katvig suite i lådan idag Hoppas verkligen den kommer på måndag.
    usch jag behöver verkligen städa! Ska vara 11 pers här imorgon, men jag är såå trött... Sova hade vatt skönt.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-19 13:21:31 följande:
    Det är så tråkigt att städa men skönt när det är klart. Skulle kunna tänka mig att betala för att få den gjord.
    Usch ja jag med! Jag får nog vila lite så jag orkar städa sen
    Infinite Joy skrev 2008-06-19 13:26:23 följande:
    En ot-fråga, men vad tycker ni.... tröja eller klänning i fairytale från plastisock? Deras leggings eller molos randiga byxor till?
    Åh jag tycker Thea var såå fin i sitt så jag röstar på det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10