Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-08-21 21:37:40 följande:
    vad kul grattis  vad är det för jobb är det för jobb?
    är trött blev fel ser ju konstigt ut .... vad är det för jobb? skulle det ju stå
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-08-21 21:33:21 följande:
    Lite OT Traderafråga. Jag har ute två vinteroveraller nu. Har lagt ett högre utropspris. Är det dumt att fega så? Ska man sätta en krona på dem? *velar*
    jag har två ute satte 1 kr  den första är uppe i 460 kr nu den andra satte jag ut nyss så där har det inte hänt nåt ännu
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-08-21 21:50:37 följande:
    Min käraste ifrågasatte om hon inte klarar sig med de 4 overaller & 4 fleecejackor hon har   Blir nog SVÅRT att motivera en till overall
    du behöver ju inte kalla det overall ,mjukis dress mysiga vinterkvällar hemma 
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-08-21 21:51:34 följande:
    jag med... jag vill hitta den ultimata så jag slipper önska jag köpt en annan när vintern är här... hur gör man för att hitta den?!?!
    hade reima tec förra året och var super nöjd med den så nöjd att jag just köpt en likadan i större storlek   fundera dock på en rosa molo okså bara för att den är så fin  Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-08-21 22:06:39 följande:
    nej den är så bra att det behövs inte , på vintern går ju hon dit med den och hem okså
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-08-21 22:10:01 följande:
    kan man ha bodysuits på dagis?? jag menar till mio då alltså
    det beror på lite hur gammal var han ? typ upp till ca 1 år funkar det väl  sen blir det kanske för pyjamas aktigt  .Många tror ju att bodysuit är pyjamas , en tjej kan ju har kjol till som bryter av .
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-08-21 22:11:38 följande:
    ajuste, så blir det ju!!har du nån extra regnställ att ha kvar där?
    japp det har jag  men reima är ju vatten tätt så jag brukar säga till dem att inte sätta det på overallen blir ju klumpigt och är onödigt så det används mest vår och höst
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-08-21 22:21:56 följande:
    undrar hur dom gör med barn som inte kan gå ännu.. går dom runt och bär på dom när dom är utomhus?? och hur blir det med milo som stoppar precis ALLT i munnen och är lätt kvävd... är så himla orolig asså
    du behöver inte oroar dig allt kommer att går så bra  ,kan vara bra att berätta för dagis att han stoppar allt i munnen så  de  vet.
  • Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-08-21 22:30:52 följande:
    Ja, vill ha!!! äääälskar molnen ju show me the sida tank jo
    jag har ju lite pengar till godo där  hittar inget papper här hemma på det bara om den ev var en kod ,har mailat o frågat nu  kanske en sådan rosa filt flyttar in här då
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-08-21 22:44:25 följande:
    *hick* Kan jag inte få hinna med vinteroverallen först oh ni rara
    skynda skynda jag köpte min i går Skrattande skämt åt sidor tycker det är skönt att ligga steget före när första snön kommer har man sen länge köpt allt man behöver
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10