Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-06 18:57:44 följande:
    Vad lycklig du kan vara. jag önskade att min man gillade ullared. Men han vill i alla fall köpa molo kläder och det är ju värt mågot det med
    Varglad för det iaf Sambon gillar väldigt lite från molo. Linneas lurvfleece säger han är det bedrövligaste han nånsin sett Rymdprintet gillar han och det gamla med amerikanska bilar ocgh det med kaninerna det är väl det enda.
  • J essica
    loveliva skrev 2008-07-06 19:10:43 följande:
    Han gillar Molo också Ganska nöjd med honom faktiskt Visade honom motorcrossprintet i bildtråden, och ja han tycker det är häftigt.....men jag gillar verkligen inte det....
    Jag beställde motorcykelprintet först men ångrade mig sen. Själva printet är häftigt tycker jag men jag stör mig alldeles för mycket på fickan.
  • J essica
    nikki2006 skrev 2008-07-06 19:14:52 följande:
    Min man gillde uttrarna och rymdprintet och jeans kläderna och lammen. men pingvinerna tyckte han var jätte tråkig
    Uttrarna är ju såå fina. Tyckte dom var urfula först men sen när jag började tycka om dom gick det ju inte att få tag på dom
  • J essica
    nikki2006 skrev 2008-07-06 19:16:35 följande:
    Min man måste nog övertalas till älgarna. fick intrycket att han inte gillade det så mycket.Jag tyckte det var sådär tills jag såg den på i bildtråden och nu vill jag haaaaaaaaa
    Tror det är ett sånt där print som kossorna. Först gillar man det inte alls och sen när man vant sig bara måste man ha det
  • J essica

Gokväll tjejer! Vet ni nånstans det finns rymdsuit i storlek 86? Måste nog ha en till Kevvan tror jag

• J essica

Hur länge tycker ni att det är rimligt att vänta på vinnarmejl på Tradera. Har väntat två dagar nu utan vinnarmejl. Ska jag påminna kanske?

• J essica

Lina med Liten skrev 2008-07-06 22:44:53 följande:

ge tills i morgon... de kanske har varit iväg över helgen. Sen kan du gott påminna tycker jag...
    Oki då gör jag så
  • J essica
    trolla81 skrev 2008-07-06 22:43:52 följande:
    lilla max, ifall d e uppdateratJ essica skrev 2008-07-06 22:40:28 följande:
    Tack Då får det bli en beställning nu
  • J essica

Nu har jag shoppat Rymdprintsuit till Kevin och Rosa/vitrandig velourjacka och rosa byxor till Linnea

• J essica
    lillronya skrev 2008-07-06 23:10:56 följande:
    Å vad fina de kommer att bli!
    Jajjemen Känner ju oxå att jag måste bunkra upp med velourjackor som jag hört att höstens inte är nån hit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10