Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-07 14:44:10 följande:
    Vet inte, men är grymt nyfiken
    Äh jag chansar Låter ju som att det kan vara de iaf!
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 14:52:23 följande:
    Haha, vågligt
    Ja jaf vet Men jag har letat efter de andra blårandiga i evigheter utan resultat och de nya blårandiga är ju tom ännu finare. jaja annars får jag väl nåt annat fint
  • J essica
    nikki2006 skrev 2008-07-07 16:38:16 följande:
    Mailade rackamaja igår angående om hon skulle ta in mer i sin butik. Färger och mönster molo.jag fick svar idag och gud vad hon var trevlig och tillmötesgående.Personligt mail och hon sade att hon i princip kunde beställa in mer men då ville hon veta exakt vad jag ville ha. Jag vet ju inte själv exakt vad jag vill ha än så jag sade att jag skulle avvakta men när jag skall beställa så blir det definitivt därifrån. Vilken kundkänsla!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Åh då kanske jag ska mejla till henne då Finns lite jag vill ha som jag inte sett än
  • J essica

J essica skrev 2008-07-07 17:10:55 följande:

Åh då kanske jag ska mejla till henne då Finns lite jag vill ha som jag inte sett än
    Alltså i nån svensk shop.
  • J essica
    nikki2006 skrev 2008-07-07 17:18:53 följande:
    Ja maila hon på rackamaja. Hon sade dock att det kunde ta en månad då de först skickar ut ordinarie beställningar och sen extrabeställningarna efter det.Hon var super att maila med.
    Jag tror att jag fått fatt på de multirandiga blå byxorna på Est om jag gissat rätt men jag vill ha tröja oxå så jag ska ta och mejla henne och se om hon kan ta in den. Ska vänta först och se om EST har de multirandiga byxorna annars ska jag höra om hon kan ta in båda
  • J essica
    Sylt skrev 2008-07-07 17:04:36 följande:
    tjenatjena!Jag är här inne o tjuvläser ibland o när det är rea träffar jag Butte på stan *asg*Ville bara visa Katvigjackan jag sytt av ett påslakan  . Finns fler appleprintbilder i bloggen (www.villahemmet.blogspot.com).
    Åhhh hur fin som helst!! Du är ju urduktig ju!!
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-07-07 18:49:17 följande:
    Så nu har jag lagt in bilder på Maia i dagens outfit  kossorna
    Åh vilken sötunge hon är Jag är helt kär i kossorna. sååå fina!
  • J essica
    nikki2006 skrev 2008-07-07 20:04:05 följande:
    Jaha oj då! sluta sälja de största storlekarna genast så slipper du ångra dig och du kommer att ha ett bra extra lager till de mindre flickornaSälj bara de små storlekarna efterhand de blir för små, så gör jag. Kommer bli sjukt mycket att sälja när min yngsta har gått förbi storlek 86/92.Oj jag blir trött bara jag tänker på det.Jag kan också "ångra" vissa plagg jag sålt men då försöker jag tänka att det är någon annans favorit plagg nu. Inte lätt med försäljnings ångest, tycker det räcker med köp ångest
    Haha jag får aldrig nån säljångest. Har såå svårt att göra mig av med kläder så bara när de är toksmå eller jag tvärtröttnat på de åker de ut på T. Fast visst kändes det nu när småfolksuiten åkte men den är ju alldeles för liten kan ju inte spara den utifall jag får en till bebba om ett antal år ju
  • J essica
    Jen80 skrev 2008-07-07 20:02:03 följande:
    Tack Åh, vilken jobbig eftermiddag jag har haft ! Ava har haft ont i magen och skrikigt till och från hela em. De andra två struntar blankt i vad jag säger och Liam gör allt han inte får. Kan sitta helt lugnt sen får han ett ryck och springer iväg och skriker. Roligast är det när syskonen sover. Åh, blir tokig! sen när Ava har supersvårt att somna när hon har ont i magen så är det inte så roligt. Känner mig grymt trött nu efter att ha varit ensam sen i osndags morse. Men imorgon kväll kommer han äntligen hem !!Är det någon som vet om bebisar kan få ont i magen av räkor? (alltså om jag har ätit ). Åt igår, men vet inte om det kan vara det. Åt en kaka som det var kaffegrädde i och McFeast (som jag inte vet om det är mjölk i), men vet inte om hon kan reagera på så lite mjölk... hmmmm... Så jobbigt när man inte vet. Shopping behövs här !
    Åh va jobbigt Drack du dricka till? Kolsyran kan ge bebbar magont.
  • J essica
    loveliva skrev 2008-07-07 22:47:15 följande:
    Underbara Skatten i bt  Så fiiina bilder!!!!
    Det är RIKTIGT bra juuu!!!!! Min ena mololurv är uppe i 400  Så T går nog rätt bra så här i semestertider också
    Jag är rätt säker å att den kommer att gå ännu högre upp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10