Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åååh va fin den blommiga klänningen är. Måste måste måste ha till Linnea!!

• J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 17:43:12 följande:
    Haha.. Beställde hos Sweet funky, 60% rabatt! Två par Mary Jane Crocs, lila Molo-leggings med vita prickar till 8-åringen, kortärmad top med tigrar  till 8-åringen, Janus ull-halskrage till Stella att ha i vinter och trumpettes ballerinababystrumpor. Fråga mig inte vad jag ska med dem till Det blir nog en present till nån!
    Kayman och Mary Jane vad är skillanden?
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 17:54:00 följande:
    Mary Jane är ballerinamodell
    Ah okej synd att de inte fanns i Linns storlek Har redan ett par vanliga crocs.
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:28:09 följande:
    Lurvarna kom nog inte till Sverige förrän i september ifjol..
    Oj såpass sent. Vill ju shoppa lurvisar nu ju!
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:43:23 följande:
    Hmmm.. 5-6000 kr skulle det kosta. Helt vansinnigt ju
    En liten nätt summa Tror jag shoppar till barnen för så mycket varje månad. Helt galet ju egentligen!
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:48:33 följande:
    Javisst är det mycket. Hemskt mycket! Men jag ska ju rensa rensa rensa from hösten. Ska verkligen begränsa barnens garderob och sikta in mig på godbitarna. Nu när vi tvättade i veckan hade vi inte tvättat på två veckor och barnens garderober var fortfarande överfulla! Det är hemskt...
    Så är det här oxå när det ska tvättas. Men det är ju sååå roligt med kläder. Är nog dags att rensa lite nu iaf tror jag. Fast det känns som att T går sådär nu i semestertider.
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:51:46 följande:
    Ja, jag har några auktioner m sommarkläder som slutar imorgon och de har väl gått sådär.. Sen är det tradera-paus tills augusti. Har redan börjat samla på hög Visst är kläder kul, men just nu har de för mycket. KLäderna får inte plats, det blir trångt och de blir skrynkliga, barnen ser inte vad de har och hittar inte vad de söker.
    Tror jag tar och väntar tills Augusti. Har bla två ws och en skaljacka och jag lär ju få mer för de i aug än mitt i sommaren.

Här är det också trångt med kläder men jag har börjat städa ur en stor garderob. Därinne finns det massa plats att hänga och massor med inbyggda hyllor sen ska jag ställa in byråar och ha barnens kläder där kommer bli massa extra plats
  • J essica
    Love2007 skrev 2008-07-05 21:55:49 följande:
    Hej tjejer!Vet ngn av er hur Ida T´s regnställ är i storlekarna?Är supersugen på ett! Är dom bra tro?
    Normalt tycker jag
  • J essica

Halloj tjejer! Nån mer shop som tagit in molo? Har lagt ut lite på Tradera nu. Känns hemskt att behöva göra mig av med småfolk grodbodysuiten. Riktig favorit!! Den vart bara använd en gång men nu är den verkligen för liten

• J essica
    ängeln83 skrev 2008-07-06 18:46:02 följande:
    Jopp, det är jätte skönt att han har samma intresse som jag Fast han är mest intresserad av sin egen shopping, kläder och bil grejer, när vi kommer till barnkläderna så suckar han, säkert för att han vet att nu tar det lååång tid innan jag är klar
    Min sambo suckar mest oxå åt mitt klädtjat. Men molos rymdsuit gillade han faktiskt konstigt nog!! Så en sån får det nog bli
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10