Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tildamamman skrev 2008-06-17 23:45:35 följande:
    Godkväll!Här stäms det möten ser jag , vad skoj!Ser även att jag missat ngt spännade program . Jisses vad synd, du och jag verkar ju faschineras av samma program annars Butte ....Tjolla - Jobb?! Vad skoj! Berätta mer om erbjudandet, jag blir ju nyfiken!
    God kväll!!! Vi måste verkligen ha tjattrat om varandra här?!

Allt väl?
  • Fantastiska Skatt
    Tildamamman skrev 2008-06-17 23:50:17 följande:
    Och detta missade jag!! Katatatatatastrååååf . Jag fick iaf se outsider igår och därmed lära mig hur kvinnan ska agera i ett förhållande . Mkt lärorikt!!Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:47:46 följande:
    Hahaha, det såg vi oxå igår. Heeelt galet om du frågar mig, vi satt bara och gapade i chocktillstånd Förvånad

Njä, inge bra på å fynda jag Allt jag vill ha e ju alltid dyyyyrt känns det som?!?

Annars allt fint, men lillfisen har fått massa skumma utslag/blås liknande så imorgon ska vi t bvc och de ska komma ut och undersöka honom i bilen ..... det kändes lite udda måste jag säga  men ja ja
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 23:57:54 följande:
    tycker jag du ska göra
    JA!!!! Först skulle vi komma tidigt så d ej va andra barn där men sen ville de komma ner t bilen o undersöka. ööeeh vad ska jag säga lixom?

Men d e väl bra, det är ju pga ev smittorisk, men kändes helt klart ... ja udda
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:59:22 följande:
    Hehe så kan man ju också göra. Det första typ som BVC-tanten sa t oss när hon va här på hembesök va att KOM ABSOLUT INTE NER om de är sjuka/utslag el dyl. Och så fick vi 13 olika nummer t barnmottagning/barnakut och allt va det va
    haha. Ja det bvc vi tillhörde innan tror jag t om gjorde hembesök vid behov för sådana undersökningar MEN KOM INTE HIT!!!!!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-18 00:01:59 följande:
    ändå bra service! här hade dom skickat en raka vägen till vårdcentralen
    ja det är det! Blev lite paff bara
    Tildamamman skrev 2008-06-18 00:03:00 följande:
    Oj då! Är de så rädda för att han ska smitta??Lillebror har nog 40 myggbett just nu , stackarn! En av sista nätterna i Grekland hade vi tydligen haft invassion och de föredrog tydligen honom. Känns hemskt på de små! Ibland är det svårt att fynda , särskilt som många här verkar dra samma storlekar . Här i tråden verkar det dock råda stor Småfolksinfuensa, och de reas väl inte ännu. Själv så ska jag inte köpa mer Småfolk har jag bestämt, vi använder de ändå inte....Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 23:56:10 följande:
    Tydligen
    Fast det förstår jag, om jag hade kommit med en yttepytte bebbe (eller stor heller för den delen) t bvc så hade jag inte velat att en halv galen unge m smittsam barnsjukdom drog runt som en tornado och smittade ner...

Men usch stackars liten Skatten har klarat sig än så länge - hoppas att de små rackarna inte tycker om hans blod
  • Fantastiska Skatt

Nej tjejer, ni e toktrevliga men nu måste jag verkligen logga ur!

Sov gott på er

• Fantastiska Skatt

Goddag i tråden

Tjolla ---- GRATTIS till jobbet, vad skönt med både ökad lön och timmar - nu kan du slappna av resten av sommaren!!

Tildamamman ---- Gha, så irriterande m de mailen. Spelar ingen roll vad sambon har haft för annonser ute så har det dykt upp liknande , skulle skicka bilen till någons son som bodde på Fillipinerna tex Fundersam
    Men nu har nötterna upptäckt tradera oxå då?? *suck*

Irriterande m frakten på 1klass, tror dom att de kommer tjäna på att ta ut en sån frakt?? Vagnar o dyl förstår jag att det kostar dom massa att skicka men ngr bomullsplagg?! man väljer ju att inte handla alls ....

Underbara fina barn i BT Man blir så glad att kika in där

• Fantastiska Skatt
    Tildamamman skrev 2008-06-18 14:28:58 följande:
    Om de skickar mail så aktivt verkar det ju löna sig för dem iaf, annars hade de väl inte fortsatt . Usch, jag ogillar verkligen sådana människor!Hur gick det med prickarna??Fantastiska Skatt skrev 2008-06-18 13:48:47 följande:
    ja man tycker de borde ge upp annars men finns nog tyvärr stackare som fortfarande går på det

Det gick bra, han blev godkänd Skämt å sido, det är inget smittsamt iaf troligtvis utslag pga av väldigt känslig hy och att han börjar visa tecken t att bli eksem barn Men både min pappa samt systrar har det så var väl bara att vänta. (men hur "kunnigt folk" fick det t vattkoppor och röda hund undrar jag Fundersam)
    Dessutom fick vi klart för oss att han ärvt min nattskräck, pucko, pucko dumma jag som inte fattat utan skyllt på allt och inget.

Det blev lång klagovisa här, sorry! Kommer in och är trevigare senare - nu ska vi bygga duplo
  • Fantastiska Skatt

jojoa --- sötnosen då, för hennes skull får man ju nästan hoppas att det börjar regna en skvätt

Tynne skrev 2008-06-18 16:20:16 följande:
    hihi, jaha! Några flera förslag på bruna short? De ska passa till nanoou bruna cirkellinne.
    ajabaja har kanske kvar av Småfolks? Finns inte på sidan men funnits i butiken iaf och de brukar skicka om man frågar. Tror du inte Nanoous olivfärgade knickers blir fint till? De ser jättetrista ut på bild men tuffare irl (tycker jag iaf) supermjuka o härliga dessutom.
  • Fantastiska Skatt

Tofflan --- ÄÄÄÄÄNTLIGEEEEN fina MAT jackan *hoppas osså på modellbild sen*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10