Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Goddag på er!
Har precis shoppat en rosa/vit Katvig sommarsuit till min lilla tjej. Blev bara 111 kr på Freshmilk . Måste ju vara tillåtet då sambon var på svensexa igår och kom inte hem förrän i morse, bakis och trött... Just nu ligger han och sover i källaren
.
Har även tre förkylda barn som just nu ligger och sover. Ava har legat på mig hela natten för att inte näsan skulle täppas igen totalt. Idag blir det 3-årskalas för Liam som fyller på torsdag. Har gjort en jordgubbstårta som jag är grymt sugen på ... Får väl vänta tills gästerna kommer hehe...
God kväll!
Helt slut efter Liams kalas och efter att ha haft barnen ensam typ sen igår morse. Sambon har varit rätt off idag om man säger så, så han har inte varit till så mycket hjälp .
Men Liam har haft en rolig dag med en massa bus och paket. Ava fick dock roligast paket . Svart/vit-randig Pop-klänning med svarta leggings till och en Nanoou sommarsuit, vit och rosa.
Väntar paket med posten i veckan nu. Molos poetry-suit och Katvigs rosa/vit-randiga sommarsuit . Bara kläder till Ava
...
Duntoffla: Ja, det märks nog . Mina stackars pojkar har jag nästan totalt slutat shoppa till
... Usch, blir dyrt till hösten när det ska shoppas till allihop. Hur har man råd att ha tre barn egentligen
?!??