Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

HAr de feber eller alldeles nyss haft det, ska man vänta.

Noah fick inte sin 1½ års spruta efter öroninflammationen då han fortfarande gick på pencillin och hade haft feber 2 dagar innan.

• NovJenny

Åh, vad kul butte! Vill snart se.

Vi har också sommarstuga. Men det är mina föräldrars (jag har växt upp där). Men vi har en egen liten stuga på gården där vi får hålla till.
    Brygga och båt med. Älskar att vara där!

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:25:45 följande:
    nähäpp, funkade inte så bra! välj skåne malmö och slå sen in "almåsa" klicka i stugor/fritidshus och sen är det cosmeagatan 12
    åååh, så mysigt! Grattis!
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:27:50 följande:
    brygga och båt... åhh vad mysigt! denna ligger i ett stugområde. vi hade stuga där när jag var tonåring. älskade att tillbringa sommaren där
    Ah, fast det är inte mycket till båt! Ha ha... 
    Det är mysigt med stuga vilket som, blir sådan stämning tycker jag!  
  • NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-06-11 15:20:00 följande:
    Men ååååå, fick nyss ett mail från T att dom avslutat en av mina auktioner, förmodligen eftersom jag använt Bugaboo i rubriken, men för sjuttsingen, grejen passade ju för sjutton en bugaboo vagn *sur*.Hade dessutom en hel del bud på den.
    Vadå? Varför tog de bort den!? vet vilken du menar!
  • NovJenny
    jompa skrev 2008-06-14 14:47:04 följande:
    Åhhh fick nyss veta att min kompis fick en liten flicka men nu är fråga Katvigs rosa/vita suite eller rosa midiapple suite?
    Rosa/vita tycker jag. Men jag älskar ju randigt!
  • NovJenny
    jompa skrev 2008-06-14 14:54:07 följande:
    Okej får bli den, men ska man köpa 56 eller 62. Hon var ca 50 lång och 3,6 kg.
    62!
    Gör inget om de är liiite stor heller. Kan hon ha den längre...
  • NovJenny

Vilka danska shoppar har ni handlat från? Vad har frakten blivit?

• NovJenny

Tycker ni att Noah ska ha en Småfolk sommarsuit med bilar? Har beslutsångest. Ovanligt?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10